۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۰۲
کد خبرنگار: 951
کد خبر: 83337601
T T
۰ نفر
۴۵ درصد پست های راه و شهرسازی سمنان فاقد نیرو است

سمنان- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: ۴۵ درصد ردیف سازمانی در این اداره کل به دلیل تعیین وضعیت نشدن کارمندان خالی است.

حسین دهقان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس قانون، باید بیش از ۱۱۰ نیرو در اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان رسمی و پیمانی باشند که در حال حاضر تنها ۵۲ نفر در این اداره کل تبدیل وضعیت شدند.


وی خاطر نشان کرد: در بعضی از ردیف‌های سازمانی نمی‌توان از نیروهای قراردادی و کارمعین با وجود تخصص و کارایی استفاده کرد و ملاک پذیرش کارمندان در این ردیف‌ها تبدیل وضعیت به پیمانی و رسمی است.




مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان ادامه داد: اولویت کاری این اداره کل اتمام طرح‌های عمرانی نیمه تمام استان است که با هم افزایی و تلاش مسئولان این مهم به زودی محقق می‌شود.




دهقان اضافه کرد: تکمیل تمامی واحدهای مسکونی نیمه تمام مهر در استان سمنان در اولویت قرار دارد که با تخصیص اعتبار و هم افزایی پیمانکاران برای تکمیل و ساخت در این بخش تلاش می‌شود.




مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان تصریح کرد: تکمیل ندامتگاه‌های سمنان و دامغان و بیمارستان مهدیشهر از دیگر طرح‌های عمرانی و خدماتی اولویت دار استان سمنان است.




به گزارش ایرنا، در ۱۰ سال گذشته بیش از ۳۵ هزار واحد مسکونی در استان بیش از ۷۰۰ هزار نفری سمنان ساخته شد.




۶۶۰ کیلومتر از مسیر اصلی ۸۶۰ کیلومتری تهران - مشهد در استان سمنان واقع شده که سالانه دست کم ۲۰ میلیون زائران رضوی از این محور تردد می‌کنند.




۷۳۳۹/۶۱۰۳