۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۰:۰۷
کد خبر: 83390829
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی تیم ملی کاراته: کاراته کا فقید شیرازی منش پهلوانی داشت

شیراز-ایرنا- سرمربی تیم ملی کاراته ایران گفت: مهمترین خصوصیات نوید محمدی قهرمان فقید شیرازی المپیک جوانان، اخلاق نیکو و منش پهلوانی بود که یاد او در دل ما زنده نگاه خواهد داشت.

سید شهدام هروی شامگاه چهارشنبه در دیدار با خانواده این ورزشکار افزود: زنده یاد محمدی علاوه بر خصوصیات خوب اخلاقی عملکرد فنی و درخشش بی نظیری را از خود به جای گذاشت.

وی بیان داشت: وقتی این خبر ناگوار به ما رسید تیم ملی کاراته ایران در مسابقات کاراته وان چین حضور داشت و همه اعضای تیم ملی در شوک این خبر باور نکردنی در بهت فرو رفتند.

همچنین در این دیدار بهمن عسکری قهرمان کاراته جهان نشان طلای خود در مسابقات کاراته وان چین را به محمدهادی محمدی پدر زنده یاد نوید محمدی تقدیم کرد.

عسکری افزود: فقدان نوید عزیز را در کنارم حس میکنم و امیدوارم روحش در آرامش باشد.

این قهرمان کاراته، بلندپروازی و روحیه غیرت مندانه نوید محمدی از مهم ترین خصوصیات بارز آن مرحوم دانست و افزود: زیباترین تصویری که از نوید محمدی در خاطرم باقی مانده لحظه ای بود که برق نشان طلای المپیک را بر سینه اش دیدم.

زنده یاد، نوید محمدی هفدهم خرداد ماه ۹۸ بر اثر تصادف با خودرو در بلوار کوهسار شیراز جان را به جان آفرین تقدیم کرد

مدال طلای المپیک نوجوانان، مدال طلای نوجوانان آسیا، مدال نقره جوانان آسیا، مدال طلای کاپ آزاد جهانی رومانی، مدال نقره جوانان جهان و کسب سهمیه المپیک، ۲ مدال طلای مسابقات بین المللی کاپ ایران زمین، یک مدال طلا یک نقره و یک برنز مسابقات بین المللی ارومیه در کارنامه این ورزشکار ۱۷ ساله وجود دارد.

۹۶۰۰ / ۲۰۲۷

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha