یک بوستان در شیراز به نام قهرمان فقید کاراته المپیک نام‌گذاری شد

شیراز-ایرنا- بوستان جنگلی واقع در محله گلشن(کُشن) شیراز با برگزاری آیینی ویژه در روز پنجشنبه به نام نوید محمدی قهرمان فقید کاراته المپیک و جهان نام‌گذاری شد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان فارس پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: زنده یاد نوید محمدی اگر چه دیگر دربین ما نیست اما برکت وجودش منشا خیر برای ورزش استان و مردم شهر شیراز شده است.

محسن سالاری به روحیه پهلوانی و اخلاقی نخستین مدال آور کاراته ایران در عرصه المپیک اشاره کرد و گفت: تربیت چنین فرزندی از برکت وجود پدر و مادری دلسوز و ورزشکار بوده است.

وی اضافه کرد: شادروان نوید محمدی  از امیدهای کسب مدال در المپیک 2021 توکیو بود که دست روزگار امانش نداد و این جوان با اخلاق کاراته با وجود سن کمی که داشت افتخارات زیادی در عرصه المپیک ، جهان و آسیا کسب کرد.

 زنده یاد نوید محمدی شانزدهم خردادماه سال 98  در بلوار کوهسار شیراز در حالی که 17 سال سن داشت  بر اثر واژگونی خودرو جان به جان آفرین تقدیم کرد.

نوید فرزند هادی محمدی مربی تیم ملی کاراته و از مربیان با سابقه فارس است و محمدرضا محمدی که قهرمان کاراته جهان است عموی نوید و مربی اوست.

مدال طلای المپیک نوجوانان، مدال طلای نوجوانان آسیا، مدال نقره جوانان آسیا، مدال طلای کاپ آزاد جهانی رومانی، مدال نقره جوانان جهان و کسب سهمیه المپیک، ۲ مدال طلای مسابقات بین المللی کاپ ایران زمین، یک مدال طلا یک نقره و یک برنز مسابقات بین المللی ارومیه در کارنامه این ورزشکار ۱۷ ساله وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha