۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۴۲
کد خبرنگار: 866
کد خبر: 83399576
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همایش اخلاق حرفه ای با حضور پزشک بدون مرز در یزد برگزار شد

یزد - ایرنا - همایش اخلاق حرفه ای با حضور جهادی ترین پزشک کشور و پزشک بدون مرز دکتر سید ناصر عمادی در بیمارستان شهید صدوقی یزد برگزار شد.

پزشک برگزیده سال ۹۴ با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد با بیان اینکه مسئولیت بسیاربزرگی به عهده شما دانشجویان است، گفت: هیچ جایگاهی بالاتر از جایگاه دانشجو نیست.

دکتر سیدناصر عمادی با اشاره به گزیده ای از فعالیت هایش در شهر بم و کشورهای کنیا و آفریقای جنوبی افزود: سال ۸۶ به آفریقا رفتم تا نام و نشانی از کشور ایران در جهان زنده کنم به همین منظور، درمان بیماری ۵۰ ساله که مبتلا به بیماری اچ ای وی مثبت بود را انجام دادم.

وی علم و اطلاع را از مولفه های مهم در پزشکی برشمرد و تصریح کرد: طبابت نقش موثری در نجات جان انسانها دارد و شما باید کاری کنید تا هر جا می روید مردم دور شما جمع شوند و باعث نجات جان آنان باشید.

این پزشک بدون مرز با بیان اینکه زبان گویا و نافذ از مزایای روحیات انسانی ایرانی هاست به دانشجویان توصیه کرد تا در ارائه مطالب علمی نباید نقصانی داشته باشید و باید معرف نام و نشان خودمان باشیم به همین دلیل هرکاری می کنیم باید برای حفظ یاد و نام کشور و دینمان باشد.

دکترعمادی همچنین با بیان اینکه وظیفه پزشک مانند رزمنده جهادگری است که از جان خود می گذرد تا جان انسانها را نجات دهد، تأکید کرد: سعی کنید در جامعه انسان مفید تا آدم مهم باشید.

بر اساس اعلام روز چهارشنبه دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، روایت پزشک بدون مرز با سخنرانی دکتر سید ناصر عمادی اولین سخنرانی از سلسله همایش های راه ماندگار در این دانشگاه است.

۱۹۶۸/ ۶۱۹۷

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha