۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۸:۳۲
کد خبر: 83400191
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

غرفه فروش مواد غذایی در پایانه مسافربری مشهد پلمب شد

مشهد- ایرنا- غرفه فروش محصولات فاقد استاندارد و غیربهداشتی در پایانه مسافربری امام رضا (ع) مشهد روز چهارشنبه توسط پلیس نظارت بر اماکن عمومی خراسان رضوی پلمب شد.

مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: بازرسان این سازمان در اجرای طرح بازرسی ویژه ایام تابستان به سبب حضور پرتعداد زائران در مشهد بویژه استفاده آنان از وسایل حمل و نقل زمینی، نظارت بر عملکرد غرفه های فعال فروش مواد غذایی در پایانه های زمینی، هوایی و ریلی این شهر را در دستور کار قرار دادند.

مهدی مقدسی افزود: در اجرای این طرح یکی از غرفه های مستقر در پایانه مسافربری امام رضا (ع) اقدام به فروش آبمیوه هایی در بسته بندی های فاقد استاندارد و نشانه های بهداشتی می کرد که طی بازرسی از این غرفه هفت هزار بسته آبمیوه غیربهداشتی کشف شد.

وی اظهار داشت: در ظاهر، آبمیوه ها بسته بندی های کارخانه را داشتند اما هیچ نشانی از علائم مجوزهای بهداشتی و استاندارد بر روی آنها دیده نمی شد و آدرسی جعلی روی آنها درج شده بود که پس از پیگیری های بازرسان مشخص شد که شماره و آدرس مربوط به منزل مسکونی است که صاحب آنها هیچ اطلاعی از این آبمیوه ها ندارد.

وی گفت: علاوه بر آن تخلفاتی از جمله گران فروشی، عرضه محصولات تقلبی و قاچاق نیز در غرفه یاد شده مشاهده شد که پس از بررسی سابقه فرد دارنده غرفه، مشخص شد که وی تاکنون ۳۳ مرتبه مرتکب تخلف شده و برای وی پرونده تشکیل شده است.

مقدسی افزود: برای پلمب این غرفه، جانشین دادسرای انقلاب مشهد و پلیس نظارت بر اماکن عمومی همکاری نزدیک با بازرسان این سازمان داشتند.

۷۴۸۹/۱۹۲۲

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha