۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۵۰
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 83410236
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تقویت مراکز آموزشی و مشاوره در دستور کار قرار گیرد

قزوین - ایرنا - مراکز آموزشی و مشاوره نقش موثری در حل مشکلات جوانان و نسل جدید دارند و باید تقویت آنها در دستور کار دستگاه های اجرایی استان قزوین قرار گیرد.

 استاندار قزوین روز چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی جوانان که در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد، افزود:با توجه به نیاز جامعه به آموزش های پیش از ازدواج و افزایش آمار طلاق، باید مراکز مشاوره در سطح استان توسعه یابند و دستگاه های متولی در این زمینه از جمله دادگستری تلاش بیشتری برای جلوگیری از وقوع طلاق داشته باشند.

عبدالمحمد زاهدی افزود: باید مراکز آموزشی و مشاوره از نظر کمی و کیفی تقویت شوند چون نقش موثری در کاهش آمار طلاق و افزایش توان مدیریتی جوانان در زمینه حل مشکلات خانواده دارند.

زاهدی افزود: نقش مراکز مشاوره در کاهش طلاق در صورتی که فرهنگ‌سازی درست و به جا درباره آنها صورت گیرد و مردم در مواقع نیاز به مشاور یا روان‌شناس مراجعه کنند بسیار موثر خواهد بود.

استاندار با تاکید بر ضرورت نیاز به مشاوره قبل از ازدواج افزود:افراد با مراجعه به روانشناس دیدگاه و رویکرد خود را نسبت به زندگی اصلاح کرده و با دیدی بازتر برای انتخاب همسر آینده و حل مشکلات تلاش خواهند کرد.

زاهدی گفت: در همین راستا باید با برنامه ریزی و کار عمیق و با ایجاد فرصت های مناسب آموزشی، زمینه های لازم را برای پیشبرد اهداف و کاهش آمار طلاق در استان انجام داد.
۶۱۰۱

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha