حکم رییس شورای فرهنگ عمومی هرمزگان اعطا شد

بندرعباس- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز شنبه با حضور در شورای فرهنگ عمومی استان هرمزگان، حکم ریاست این شورا را به حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان اعطا کرد.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست با اشاره به برخی محورهای مهم برای فعالیت شوراهای فرهنگ عمومی استان ها اظهارداشت: برخی استان ها به موضوع هویت ایرانی اسلامی به صورت جدی پرداخته اند که در این بخش کارهای مختلفی مانند بزرگداشت مفاخر به عنوان بخشی از هویت استان ها را می توان انجام داد.

سید عباس صالحی ادامه داد: هم افزایی ها با بهره گیری از زمان های مورد احترام مناسبتی ملی و مذهبی و تقویت فرهنگ و هنر اقوام با استفاده از ظرفیت وجود اقوام در استان ها قابل تحقق است.

وی ابرازداشت: هر اندازه بتوان بر روی این موارد سرمایه‌گذاری و ظرفیت سازی مجدد کرد، سپرهای دفاعی خود را در برابر بیگانه بیشتر کرده ایم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: براساس پایش‌ها در حوزه اخلاق ایرانی اسلامی شرایط خوبی داشته به گونه‌ای که در حوزه مناسک و باورهای پایه دینی شرایط مناسب و قابل اعتمادی است اما در مباحثی مانند صداقت، امانت داری، وجدان‌کاری و مانند این‌ها به تلاش افزون‌تری نیاز است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی راهی شهرستان بندرلنگه شد

حضور در شهرستان بندرلنگه و عطرافشانی گلزار شهدای این شهرستان از برنامه‌های شامگاهی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

صالحی شامگاه امروز هم‌چنین ضمن بازدید از سینمای دیجیتال و طرح تماشاخانه(پلاتو) بندرلنگه، مجتمع نگارخانه این شهرستان را نیز افتتاح می‌کند.

نگارخانه بندرلنگه در زمینی با ۲۵۰ متر مربع مساحت و زیربنای ۲۰۶ متر با تجهیزات کامل و حرفه‌ای توسط دفتر فنی ارشاد اسلامی استان انجام شده است.

عملیات اجرایی نگارخانه بندرلنگه که آذرماه سال گذشته (۹۷) آغاز شده بود تیرماه امسال تکمیل شد.

برگزاری نشست وزیر با اصحاب فرهنگ و رسانه شهرستان‌های بندرلنگه، خمیر و پارسیان و تقدیر از خدمات استادان و پیشکسوتان حوزه فرهنگ این استان (احمد حبیبی و علی رادمهر) ااز دیگر برنامه های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به شهرستان بندرلنگه است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز شنبه در بدو ورود به استان هرمزگان با حضور در گلزار شهدای گمنام با عطر افشانی و اهدای گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

۹۸۸۷/۶۰۴۸

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha