۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۵۳
کد خبر: 83413352
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی راهی بندرلنگه شد

۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۵۳
کد خبر: 83413352
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی راهی بندرلنگه شد

بندرعباس- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور افتتاح طرح‌های فرهنگی و نشست با اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان بندرلنگه هم اکنون راهی این شهرستان شد.

مدیرکل فرهنگ  و ارشاد اسلامی هرمزگان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بدو ورود به شهرستان بندرلنگه جهت ادای احترام به مقام شامخ شهدا به گلزار شهدای این شهرستان می‌رود.

رضا کمالی زرکانی افزود: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم‌چنین ضمن بازدید از سینمای دیجیتال و طرح پلاتو بندرلنگه، مجتمع نگارخانه این شهرستان را نیز افتتاح می‌کند.

وی بیان داشت: نگارخانه بندرلنگه در زمینی با ۲۵۰ متر مربع مساحت و زیربنای ۲۰۶ متر با تجهیزات کامل و حرفه‌ای توسط دفتر فنی ارشاد اسلامی استان انجام شده است.

به گفته مدیر کل فرهنگ  و ارشاد اسلامی هرمزگان، عملیات اجرایی نگارخانه بندرلنگه که آذرماه سال گذشته (۹۷) آغاز شده بود تیرماه امسال تکمیل شد و آماده بهره‌برداری است.

کمالی زرکانی از دیگر برنامه‌های سفر وزیر ارشاد به شهرستان بندرلنگه در سالن فرمانداری این شهرستان به برگزاری نشست وزیر با اصحاب فرهنگ و رسانه شهرستان‌های بندرلنگه، خمیر و پارسیان و هم‌چنین تقدیر از خدمات استادان و پیشکسوتان حوزه فرهنگ این استان (احمد حبیبی و علی رادمهر) اشاره کرد.

وی بیان داشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا یک‌شنبه نیز به شهرستان رودان سفر می‌کند و ضمن افتتاح مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان، نشستی نیز با اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه این شهرستان خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ  و ارشاد اسلامی هرمزگان اعتبار هزینه شده مجتمع فرهنگی و هنری رودان را ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: این مجتمع با ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و زیربنای یکهزار و ۱۵۰ مترمربع شامل بخش‎های نگارخانه، پلاتو تئاتر، بخش‌های اداری و ۱۵۰ صندلی که از سال ۸۷ آغاز شده بود، با مشارکت مسکن و شهرسازی در سال جاری تکمیل شد.

کمالی زرکانی ادامه داد: تقدیر از استاد موسی روشی استاد خوشنویسی و موسیقی رودان از دیگر برنامه‌های برنامه‌ وزیر ارشاد در این شهرستان خواهد بود.

در عصر روز دوم وزیر به منزل استاد احمد سایبانی خواهد رفت و سپس  نشست وزیر با اهالی فرهنگ و رسانه بندرعباس برگزار و از استادان حسین پریش، منصور نعیمی و حسین احمدی نسب تجلیل به عمل می‌آید و یک‌شنبه شب نیز در نشست خبری دستاورد این سفر برای خبرنگاران تشریح می‌شود.

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفری ۲ روزه صبح امروز شنبه وارد استان هرمزگان شد و در همان بدو ورود با حضور در گلزار شهدای گمنام با عطر افشانی و اهدای گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

۹۸۸۷ /۶۰۴۸

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha