۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۲۵
کد خبر: 83417353
T T
۰ نفر

تقلید ناشیانه نتانیاهو در ایجاد جنگ روانی

۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۲۵
کد خبر: 83417353
تقلید ناشیانه نتانیاهو در ایجاد جنگ روانی

بیروت - ایرنا - یک روزنامه لبنانی با اشاره به سخنان "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم اشغالگر مبنی بر توسعه برنامه موشکی "حیتس" و در راه بودن موارد غیرمنتظره دیگر، نوشت: حتی کارشناسان صهیونیست این سخنان را تقلید ناشیانه نتانیاهو برای ایجاد جنگ روانی ارزیابی کردند.

روزنامه "البناء" روز سه شنبه نوشت: کارشناسان ارتش صهیونیستی ضمن تکذیب ادعاهای نتانیاهو در ارتباط با موشک حیتس و آمادگی برای جنگ آینده، آن را تلاش بی حاصل برای تقلید از "سید حسن نصرالله" دبیر کل حزب الله لبنان در ایجاد جنگ روانی برشمردند.

به عقیده کارشناسان نظامی و افسران سابق ارتش اسرائیل، با وجود ویژگی های موشک حیتس اما سخنان نتانیاهو صحت ندارد و آمادگی برای ورود به جنگ جدید به گونه ای که بتوان مانع سقوط موشک ها به جبهه داخلی سرزمینهای اشغالی شد و با در نظر گرفتن معیارهای قدرت قبول نتایج حاصل از آن همچنان دور از دسترس است.

نتانیاهو  ابتدای هفته جاری اعلام کرد، اسرائیل طی هفته های گذشته در ایالت آلاسکا سامانه ضد موشکی خارق العاده ای را به نام «حیتس 3» به طور محرمانه آزمایش کرده است که از قابلیت انهدام موشک های بالستیک برخوردار است.

این موشک دو سال پیش نیز آزمایش شده ولی تاکنون عملیاتی نشده است. تمامی هزینه های ساخت این موشک را آمریکا در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha