۱۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۰۷
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 83420761
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تجهیزات ورزشی برای ۲۵ خانه روستایی قزوین ارسال شد

قزوین - ایرنا - کاروان تجهیزات ورزشی برای ۲۵ خانه روستایی قزوین روز پنجشنبه با حضور محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و جمعی از مسئولان ارسال شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین در این مراسم که در محوطه استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت:سال قبل ۱۰۳ خانه ورزش روستایی در سطح استان تجهیز شدند و قزوین از این لحاظ هم طراز استان های تیپ یک کشور عمل کرد.

عباس علایی مقدم افزود:تا پایان سال نیز تجهیز ۱۰۰ خانه ورزش روستایی دیگر در برنامه قرار گرفته است که نقش موثری در توسعه ورزش قهرمانی و همگانی در سطح استان ایفا می کند.

وی اضافه کرد: دهیاران، بخشداران و فرمانداران در این طرح برای اهدای فضای مناسب برای راه اندازی خانه های ورزش روستایی همکاری و هماهنگی خوبی داشتند که باید از اهتمام آنها در این زمینه تشکر کرد.

علایی مقدم افزود:تا کنون ۱۰ طرح ورزشی در سطح استان آماده بهره برداری شده اند که پنج مورد آنها در روستاها قرار دارند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ادامه داد:همچنین در ادامه تکمیل ۳۵ طرح ورزشی دیگر استان در دستور کار قرار دارد که ۱۵ مورد آنها در روستا واقع شده اند.

وی افزود:توسعه خانه های ورزش روستایی و تخصیص اعتبارات ارزش افزوده از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی نقش موثری در باب ورزش همگانی و قهرمانی داشته است و باید از همکاری همه مسئولان در این زمینه تشکر کنیم.
 حدود ۶۳۰ روستای استان قزوین داری دهیاری هستند.

۶۱۰۱

اخبار مرتبط