۱۴ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۳۰
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 83425422
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

میزبانی سنگنوردی جام باشگاه های کشور به همدان سپرده شد

همدان- ایرنا- رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان گفت: میزبانی دومین دوره جام سنگنوردی باشگاه های کشور توسط فدراسیون به همدان سپرده شد.

علیرضا گوهری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رقابت ها از روز شنبه ۲۳ شهریور ماه امسال به مدت سه روز به میزبانی سالن فرهاد شهر همدان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دومین دوره جام سنگنوردی باشگاه های کشور در ۲ بخش مردان و زنان و در رشته های سرطناب و بولدر برگزار می شود خاطرنشان کرد: ثبت نام این رقابت ها به صورت آنلاین و از طریق پرتال فدراسیون کوهنوردی انجام می شود و هر تیم مجاز به ثبت نام هشت سنگنورد مرد و هشت سنگنورد زن است.

رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان یادآور شد: حداقل سن شرکت در این دوره از مسابقات به عنوان ورزشکار ۱۶ سال تمام است و هیچ ورزشکاری حق عضویت در تیم دیگری را تا پایان سال ندارد.

گوهری افزود: هیات‌های استانی که دارای باشگاه کوهنوردی و صعودهای ورزشی نیستند، می ‌توانند با دریافت مجوز از اداره ورزش و جوانان استان خود ، نسبت به ثبت نام باشگاهی اقدام کنند.

وی بیان کرد: تمامی مستندات مربوط به مسابقه اعم از قانون، شیوه‌نامه، جدول زمانبندی، لیست شروع و نتایج در آدرس http://msfi.blogfa.com/ قابل دسترسی است.

وی اظهار داشت: به برترین های این دوره از مسابقات جوایز نقدی اعطا می شود.

همدان یکی از قطب های اصلی ورزش سنگنوردی کشور است.

۷۵۲۰/۲۰۸۷

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha