۱۹ مرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۰۳
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 83432089
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نخستین نمایشگاه عکس دف نوای رحمت در سنندج گشایش یافت

سنندج - ایرنا - نخستین نمایشگاه عکس دف نوای رحمت روز شنبه با حضور استاندار کردستان، رئیس حوزه هنری و جمعی از اصحاب رسانه استان در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج گشایش یافت.

در این نمایشگاه ۳۲ تابلو از آثار عکاسان خبری استان متشکل از سید محمد لطیف حسینی نسب، سید مصلح پیرخضرانیان، فرشید اردلان، کیوان فیروزه ای، بختیار صمدی، الهام امی، آریان نصراللهی، نویدصیدمرادی و مبین پیمانکار به معرض نمایش گذاشته شده است.

موضوع تابلوهای موجود در این نمایشگاه، عکس های دوره های سوم تا هشتم جشنواره دف نوازی دف نوای رحمت است که توسط عکاسان خبری استان به تصویر کشیده شده است.

مدیرروابط عمومی حوزه هنری کردستان در حاشیه برپایی این نمایشگاه اظهار داشت: برپایی این نمایشگاه در راستای بازآفرینی دوره های گذشته جشنواره است که می تواند برای شرکت کنندگان دوره های گذشته که ممکن است این دوره هم شرکت کرده باشند تجدید خاطره باشد.

ایرج کاکی افزود: همچنین در تابلوهای موجود این نمایشگاه لباس های محلی و آداب و رسوم قومیت های مختلف به نمایش گذاشته شده و این مهم زمینه آشنایی شرکت کنندگان با برگزاری دوره های گذشته و همچنین آداب و رسوم اقوام مختلف فراهم می کند.

نخستین نمایشگاه عکس دف نوای رحمت تا ۲۶ مرداد جاری در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج دایر بوده و در ۲ نوبت صبح و عصر پذیرای بازدید علاقمندان است.

نهمین جشنواره بین المللی دف نوازی دف نوای رحمت از ۲۲ تا ۲۴ مرداد جاری توسط حوزه هنری استان کردستان در سنندج برگزار می شود.
۷۳۴۸/۹۱۰۲

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha