۲۹ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۲۰
کد خبر: 83444437
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استان اردبیل در عید غدیرخم غرق در نور و سرور شد

۲۹ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۲۰
کد خبر: 83444437
استان اردبیل در عید غدیرخم غرق در نور و سرور شد

اردبیل - ایرنا- جای جای استان اردبیل همزمان با عید غدیرخم روز امامت و ولایت، غرق در نور و سرور شده و به همین مناسبت از شب گذشته آیین‌های ویژه‌ای در استان در حال برگزاری است.

به گزارش ایرنا، اهالی دوستدار ولایت و امامت استان اردبیل در شب عید سعید غدیرخم در آیین‌های مختلف که در مساجد،حسینیه‌ها و تکایا برپا شد، عید سعید غدیرخم را گرامی داشتند.

به همین مناسبت امروز در مشگین‌شهر مراسم حمل پرچم بارگاه حضرت علی (ع) با راهپیمایی مردم و مسئولان در خیابان‌های این شهر برگزار شد.

در اردبیل معابر و کوچه‌ها با پرچم و لامپ‌های رنگارنگ تزیین شده و برنامه‌های جشن و سرور در مساجد ، حسینیه ها و محلات مختلف شهر برگزار شد.

همچنین به همین مناسبت امروز صبح در مسجد میرزا علی اکبر مرحوم اردبیل آیین ویژه‌ای برگزار شده و مردم دسته دسته به دیدار علمای سادات در این مسجد رفتند.

در زورخانه‌های خلخال و اردبیل نیز ورزشکاران اجتماع کرده و اقدام به اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی کردند.

عصر امروز نیز در بیله‌سوار و خلخال بازسازی واقعه غدیرخم توسط هنرمندان محلی این ۲ شهرستان انجام شده و در اردبیل نیز راهپیمایی و تجمع عاشقان ولایت برگزار می‌شود.

بازار عروسی و ازدواج نیز در این روز در مناطق مختلف استان گرم بوده و ده‌ها زوج جوان به میمنت این روز مبارک زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

۶۰۱۶

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha