۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۵۳
کد خبر: 83448846
T T
۲۱ نفر

برچسب‌ها

طرح زوج و فرد از امروز در محدوده مرکزی تبریز اجرا می‌شود

تبریز- ایرنا - مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز اعلام کرد: طرح زوج و فرد تردد خودروها از امروز شنبه دوم شهریور در محدوده مرکزی شهر اجرا می‌شود.

اصغر آدی بیگ اظهار کرد: در اثر محدودیت ترافیکی، فقط خودروهای شخصی اجازه ورود به محدوده طرح را ندارند و ناوگان حمل و نقل عمومی بدون محدودیت می توانند در محدوده تردد کنند.

وی مزیت اصلی اجرای این طرح را کاهش حجم خودرو در محدوده مرکزی شهر و افزایش تقاضای استفاده از حمل ونقل عمومی در این محدوده دانست و افزود: ترافیک موجود در هسته مرکزی شهر، یکی از مشکلاتی است که شهروندان در بعضی مواقع بخصوص در پیک ترافیک، با آن دست به گریبانند و حتی اصناف و کسبه بازار و اطراف بازار نیز به نوعی از این معضل ضرر می کنند.

آدی بیگ عنوان کرد: اجرای طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر اگرچه تعداد خودروهای تردد کننده در این مسیرها را تقریبا به نصف کاهش می دهد، اما تردد آسان و بدون اتلاف وقت در این منطقه می تواند شهروندان را بیشتر به حضور در بازار و خرید ترغیب کند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز افزود: از طرفی با توجه به فصل گردشگری تابستان و حضور میهمانان در تبریز، اجرای این طرح می تواند موجب رونق بازار تبریز به عنوان یکی از مراکز مهم گردشگری شود.

۳۰۷۱

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha