۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۱۷
کد خبرنگار: 1110
کد خبر: 83450809
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیروت علیه رژیم صهیونیستی به سازمان ملل شکایت می کند

تهران- ایرنا- "جبران باسیل" وزیر خارجه لبنان در واکنش به تجاوز دو پهپاد صهیونیستی به جنوب بیروت از نماینده دائم لبنان در سازمان ملل خواست که در اعتراض به تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک کشورش به شورای امنیت شکایت کند.

به گزارش شبکه خبری المیادین، وزیر خارجه لبنان از نماینده این کشور در سازمان ملل خواست که شکایتی علیه نقض حریم هوایی لبنان توسط رژیم صهیونیستی، به شورای امنیت تقدیم کند.

از سوی دیگر خبرگزاری ملی لبنان گزارش داد که  میشل عون رئیس جمهوری لبنان، سرنگونی پهپادهای رژیم صهیونیستی در جنوب بیروت را تجاوز آشکار به خاک این کشور خواند.

وی افزود: این اقدام صهیونیست ها نقض مجدد قعطنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت و نشانگر نیت خصمانه رژیم اسرائیل و تلاش این رژیم برای هدف قرار دادن امنیت و صلح در لبنان و منطقه است.

رئیس جمهوری لبنان تصریح کرد: کشورش بعد از رایزنی با گروه های ذیربط اقدامات لازم را در پاسخ به این تجاوز اتخاذ خواهد کرد.  

دو پهپاد متجاوز رژیم صهیونیستی بامداد امروز با نقض حریم هوایی لبنان، در جنوب بیروت در منطقه ضاحیه سقوط کرد که پهپاد اول هیچگونه خسارتی به همراه نداشت ولی پهپاد دوم که مجهز به بمب بود به بخشی از ساختمان رسانه ای حزب الله خساراتی وارد کرد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha