۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۵۴
کد خبر: 83451568
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه ابرکوه: مسئولان مانند شهیدان رجایی و باهنر عدالت محورانه خدمت کنند

یزد - ایرنا - امام جمعه ابرکوه از مسئولان و کارگزاران استان خواست با الگو قرار دادن منش شهیدان رجایی و باهنر در جهت عدالت محوری و تحقق اهداف انقلاب، امام (ره) و شهدای والامقام تلاش کنند.

حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی روز دوشنبه در آیین بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر وشهدای کارمند ابرکوه که در مسجد جامع ابرکوه با حضور فرماندار وجمعی از مسئولان و مردم  برگزار شد، افزود: شهیدان رجایی و باهنر، الگویی تمام عیار و نماد دولت جهادی بودند و امروز با حرکت در مسیر آنان، توانستیم بسیاری از موانع و مشکلات را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی یادآور شد: شهیدان رجایی و باهنر با عمر کوتاه خدمتشان در دولت، خدمات بزرگی به اسلام ، انقلاب ، مردم و محرومان جامعه کردند.

رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه همدلی مردم و مسئولان را در تحقق اهداف دولت برای رشد و شکوفائی کشور و رونق بخشی اقتصاد مهم ارزیابی کرد .

فرماندار ابرکوه نیز در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: امروز دولتمردان و کارگزاران در راستای اهداف انقلاب و آرمان های شهیدان رجایی و باهنر تلاش می کنند.

محمد کاظمی نسب افزود : در هفته دولت ۹۰ پروژه عمرانی با اعتباری افزون  بر ۳۷ میلیارد تومان در زمینه های مختلف به بهره برداری می رسد که نوید خوبی برای مردم این شهرستان است.

شهید محمدعلی رجایی رییس جمهوری و دکتر محمد جواد باهنر نخست وزیر جمهوری اسلامی ، در هشتم شهریور۱۳۶۰، بر اثر انفجار بمبی در ساختمان نخست وزیری به شهادت رسیدند.

هشتم شهریور در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران روز مبارزه با تروریسم نامگذاری شده و به همین مناسب از دوم تا هشتم شهریورماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزارنفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۰/ ۶۰۱۴/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha