۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۱۹
کد خبر: 83457027
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۳ طرح عمرانی در آستارا مورد بهره برداری قرار گرفت

۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۱۹
کد خبر: 83457027
۱۳ طرح عمرانی در آستارا مورد بهره برداری قرار گرفت

آستارا - ایرنا - ۱۳ طرح عمرانی و خدماتی به مناسبت هفته دولت، با حضور مردم و مسئولان در مناطق مختلف شهرستان آستارا مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا فرزین بهامین رئیس اداره برق آستارا روز پنجشنبه در آئین افتتاح هم زمان ۱۰ طرح برق رسانی در روستای بیجاربین این شهرستان گفت: برای تامین برق آب بندان دمیرلیک، تقویت برق خیابان های امام شهر آستارا و شهید باهنر روستای عنبران، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستاهای قلعه، عنبران، دربند، ویرمونی، هودول و راه اندازی پنج هزار و ۵۳۶ متر شبکه فشار هوایی از فلکه شهدای گمنام تا اداره برق آستارا، بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

محمد غزنویان مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی آستارا هم در آئین افتتاح طرح تقویت آب قنبرمحله سیبلی اظهار کرد: برای حفر یک حلقه چاه، ساخت ایستگاه پمپاژ، اتاقک کلرزنی و چهار هزار و ۲۰۰ متر خط انتقال آب، بالغ بر ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: افت فشار و قطعی آب به خصوص در ایام گرم سال از مشکلات قنبر محله بود و با اجرای این طرح، ۱۹۵ خانوار آن از آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره مند شدند.

پردل امیری نژاد سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آستارا در آئین افتتاح دو طرح گردشگری اظهار کرد: برای راه اندازی دفتر اطلاع رسانی گردشگری در میدان شهدای گمنام و آژانس گردشگری در خیابان بندر این شهر، بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

فرماندار آستارا هم در این آئین ها گفت: تاسیسات آبرسانی آستارا حدود ۳۰ سال پیش ساخته شده و برای تقویت و ارتقای سطح کیفی آب، نیازمند به روز رسانی است.

حسن رستم زاد افزود: دستگاه های متولی در ساخت سد لاستیکی رودخانه ملاهادی مشارکت کنند، تا اغلب مشکلات کمبود آب آشامیدنی و کشاورزی برطرف شد.

او یاد و خاطره شهدای دولت را گرامی داشت و مسئولان و مدیران را به استفاده از همه فرصت ها و امکانات مالی و اداری برای خدمت بیشتر به مردم توصیه کرد.

هفته نخست شهریور ماه سالگرد شهادت رجایی و باهنر رئیس جمهوری و نخست وزیر در سال ۱۳۶۰، هفته دولت نامگذاری شده است.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و مرکز آن، یکی از ۲۰ شهر گردشگرپذیر ایران است.

۷۱۰۵ / ۷۱۲۴

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha