۹ شهریور ۱۳۹۸، ۸:۴۶
کد خبر: 83458020
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهمترین رخدادهای هرمزگان در هفته ای که گذشت

۹ شهریور ۱۳۹۸، ۸:۴۶
کد خبر: 83458020
مهمترین رخدادهای هرمزگان در هفته ای که گذشت

بندرعباس- ایرنا- آغاز بهره برداری از پروژه های هفته دولت، برگزاری مرحله نخست جشن عاطفه ها، ثبت ملی گنبد نمکی بستک،آغاز طرح نذر آب ۲، صدور مجوز جذب دانشجو در رشته های جدید دانشگاه آزاد از جمله مهمترین اخبار هرمزگان در هفته گذشته است.

استان هرمزگان در هفته گذشته ( دوم تا هشتم شهریورماه) شاهد رخدادهای مختلفی در حوزه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی بود که برخی از مهمترین این رخدادها در این گزارش مرور می شود.

اقتصادی

استاندار هرمزگان گفت: بهره برداری از ۶۲۰ طرح باهزینه۱۸هزارو ۴۰میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در استان آغاز شد.

فریدون همتی روز شنبه هفته گذشته به مناسبت آغاز هفته دولت با تشریح طرحهای این هفته در نشست شورای برنامه‌ریزی هرمزگان اظهار داشت: در این هفته همچنین عملیات ساخت ۲۴ طرح به ارزش ۳ هزارو ۶۶۷میلیارد ریال آغاز می شود

سه شنبه هفته گذشته همزمان با چهارمین روز از هفته دولت عملیات اجرایی بیش از ۷ هزار واحد مسکونی با حضور ویدئوکنفرانسی و دستور رئیس جمهوری در مناطق مختلف هرمزگان آغاز شد .

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در مراسم آغاز این پروژه هدف از اجرای این طرح را تامین نیاز زوج های جوان اقشار آسیب پذیر به مسکن اعلام کرد.

سید محمد پژمان افزود: در کشور ۴۰۰هزار واحد در قالب اقدام ملی طرح مسکن امید ساخته خواهد شد که هم از افزایش قیمت مسکن جلوگیری خواهد کرد و هم قیمت تمام شده مسکن را کاهش خواهد داد.

وی اظهار امیدواری کرد:۴۰۰هزار واحد مسکونی در کشور و بیش از ۷هزار واحد در هرمزگان ظرف مدت دو سال تکمیل و عرضه شود.

با تلاش و با تکیه بردانش مهندسان و متخصصان داخلی در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) سکوهای نفتی هندیجان، طراحی، ساخت و در آینده ای نزدیک به آب اندازی شد.

پروژه‌ هندیجان شامل دو سکوی سر چاهی به وزن هر سکو حدود یک هزار تن است که به شکل کامل در شرکت ایزوایکو و به دست متخصصان داخلی طراحی و ساخته‌ شده است.

این سکوها پس از به آب اندازی در یک ماه و نیم آینده به میدان نفتی هندیجان منتقل و سپس در محل قرارگیری جکت ها نصب و راه‌اندازی خواهند شد.

جابه جایی کانتینر در بندرشهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر کانتیری ایران در پنج ماه نخست امسال به مرز ۶۵۰ هزار تی ای یو (TEU) رسید.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از این تعداد ۵۵۷ هزار TEU کانتینر پُر و مابقی خالی بوده است.

الله مراد عفیفی پور روز پنجشنبه هفته گذشته با اعلام این خبر افزود: در این مدت همچنین نزدیک به ۱۳۰ هزار TEU کانتینر با افزایش ۱.۲ درصدی ترانشیپ و ۷۱ هزار و ۷۸۱ TEU کانتینر نیز ترانزیت شد.

بخش خصوصی در قالب ساخت کارخانه تامین مواد اولیه و لوازم مورد نیاز صنایع فلزی و فولادی، ۱۵ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس سرمایه گذاری می کند.

با ساخت و بهره برداری از این کارخانه بخشی از فرو آلیاژ و کورد وایر مصرفی مورد نیاز کشور که هم اکنون از طریق واردات تامین می‌ گردد، برطرف می‌شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس شامگاه چهارشنبه هفته گذشته با اشاره به انعقاد قرارداد ۱۵ میلیون دلاری با بخش خصوصی، گفت: ظرفیت سالیانه این کارخانه ۴۱ هزار تن است که در زمینی به مساحت سه هکتار ساخته می شود.

حسن خلج طهرانی با بیان اینکه عملیات اجرایی ساخت این کارخانه تا سه ماه آینده آغاز می شود، افزود: با بهره برداری کامل از این کارخانه تا دو سال آینده برای ۵۰ نفر شغل ایجاد می‌شود.

امسال ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور کنترل و مهار شن های روان در هرمزگان اختصاص یافت که نسبت به سال گذشته افزایش دو برابری داشته است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان گفت: سال گذشته ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای مهار و کنترل شن های روان در استان اختصاص یافت  که با تخصیص این اعتبارات، ۹۰۰ هزار هکتار مالچ پاشی، ۵۰۰ هکتار نهال کاری و عملیات مدیریت روان آبها اجرایی خواهد شد.

امید ذاکری روز سه شنبه هفته گذشته در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه بیشترین کانون های بحرانی فرسایش بادی هرمزگان در شهرستان های جاسک و سیریک واقع شده است، تلاش می کنیم تا اعتبارات بیشتری از صندوق توسعه ملی برای رفع مشکل شن های روان اختصاص یابد.

بندر چند منظوره سیریک در شرق هرمزگان تا دو سال آینده صاحب بزرگترین بندرگاه می شود که بعد از بندر راهبردی شهید رجایی به دومین بندر در استان تبدیل می شود.

فرماندار سیریک گفت: برای ساخت این بندر ۲۷۵میلیارد ریال اعتبار مرحله نخست در نظر گرفته شده که  دارای ۳۵هکتار وسعت حوضچه،  ۸۶ هکتار پسکرانه و ۱۰۴ متر طول برای پهلوگیری شناورهای ۱۰هزارتنی در نظر گرفته شده است.

احمد جمالدینی روز جمعه هفته گذشته در گفت وگوبا ایرنا افزود: همچنین با احداث این بندر در مجتمع بندری سیریک برای پنج هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد می شود و زمینه را برای شکوفایی و رونق اقتصادی در بخش های صادرات و واردات، مسافربری و گردشگری فراهم می کند.

همزمان با هفته دولت بهره برداری از روکش آسفالت و لکه گیری ۲۳۰ کیلومتر از راه های اصلی و روستایی در هرمزگان اغاز شد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: درمجموع ۳۶ طرح در حوزه راهداری با هزینه ۵۴۶ میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی درهفته دولت مورد بهره برداری قرار می گیرد.

یوسف عابدینی یکشنبه هفته گذشته اعلام کرد: روکش آسفالت در محور بندرعباس به بندرخمیر (محور بندر شهید رجایی) به طول ۶ کیلومتر ، روکش آسفالت جکدان به جاسک به طول ۳۰ کیلومتر ، تعریض و بهسازی محور تنگ بستک (چاه بنارد ) به طول ۶ کیلومتر و روکش آسفالت محورهای میناب به بشاگردبه طول ۱۰ کیلومتر از مهم ترین طرح های قابل بهرداری در هفته دولت است .

اقلام ضروری مورد نیاز هیات های عزاداری سیدالشهداء هرمزگان برای ایام محرم و صفر به مقدار مورد نیاز تامین و ذخیره سازی شده و از طریق دستگاه‌های اجرایی ذیربط در اختیار هیات ها قرار می گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان عصر دوشنبه هفته گذشته در نشست تنظیم بازار استان اظهار داشت: رصد دوره ای بازار اقلام ضروری از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط و دستگاه‌های نظارتی تاثیر بسزایی در کنترل قیمت ها و افزایش رضایتمندی مردم دارد.

وی افزود: با توجه به اهمیت تامین به موقع مرغ مورد نیاز هرمزگان جوجه ریزی در واحدهای مرغداری استان با برنامه ریزی مناسب صورت پذیرد و جهاد کشاورزی بر این روند نظارت نماید تا خللی در بازار این محصول ایجاد نگردد.

اجتماعی

مرحله نخست جشن عاطفه‌ها پنجشنبه هفته گذشته با برپایی ۱۲۰ پایگاه کمیته امداد و مراکز نیکوکاری هرمزگان برای جمع آوری کمک‌های مردمی در مناطق مختلف استان برگزار شد.

چهارشنبه هفته گذشته همزمان با چهارمین روز از هفته دولت طرح ملی «نذر آب۲» با حضور مشاور و قائم مقام سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، نماینده وزارت بهداشت، مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان و جمعی از خیران داوطلب جمعیت هلال احمر در این استان آغاز شد.

این طرح ملی به مناسبت هفته دولت در مناطق محروم شهرستان رویدر در شهرستان بندرخمیر و فین در شهرستان بندرعباس با هدف کمک به تامین آب شرب سالم، دادن خدمات حمایتی، معیشتی، بهداشتی و درمانی از ۶ تا هشت شهریور جاری اجرا می شود.

هفته گذشته دکتر امید صفا رئیس دانشکده داروسازی بندرعباس به عنوان شخصیت نمونه داروسازی کشور در هجدهمین همایش سالیانه انجمن علمی داروسازان ایران انتخاب شد.

دکتر امید صفا عضو هیات علمی و رئیس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این همایش ملی به عنوان داروساز ممتاز خدمت سالار، حرفه گرا و اخلاق محور موفق به کسب لوح تقدیر و تندیس همایش شد.

وی در گذشته مسوولیت هایی همچون معاون غذا و دارو و معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان را بر عهده داشته است؛ وی مسئول راه اندازی داروخانه های شبانه روزی و همچنین بخش فوق تخصصی (داروهای خاص) داروخانه این دانشگاه نیز می باشد.

دو خواهر ۹ و ۲۱ ساله در روستای دهنه سهراب شهرستان بشاگرد به هنگام تماشای سیلاب، به دلیل طغیان آب رودخانه و سقوط در آن جان خود را از دست دادند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بشاگرد عصر شنبه هفته گذشته در بیان جزئیات این حادثه ، گفت: جمعی از کودکان این روستا عصر روز گذشته مشغول تماشای سیلاب و طغیان رودخانه بودند که یک دختر ۹ ساله به دلیل بی احتیاطی به درون آب سقوط می کند.

عباس رجبی پور افزود: خواهر ۲۱ ساله این دختر به منظور نجات وی وارد آب می شود که بر اثر شدت جریان آب ناشی از بارندگی ، هر دو خواهر غرق می شوند.

انتظامی، قضایی

سه شنبه هفته گذشته بیش از ۲۳ کیلوگرم ماده مخدر شیشه با تلاش ماموران انتظامی شهرستان جاسک در شرق استان هرمزگان کشف شد.

شیشه از جمله مواد مخدر صنعتی خطرناک است که بروز توهم و اختلالات شناختی و در نتیجه احتمال انجام رفتارهای پرخطر از عوارض مصرف آن است.

فریدون همتی استاندار هرمزگان سه شنبه هفته گذشته دیدارهایی جداگانه با رییس کل دادگستری و فرمانده انتظامی استان  در این دیدارها بر نقش مهم هر دو نهاد در برقراری عدالت و تامین امنیت تاکید کرد.

به منظور حمایت هر چه بیشتر از جامعه کارگری و تلاش در جهت کاهش زمان دادرسی، پرونده های حوادث کارگری در هرمزگان خارج از نوبت رسیدگی می شود.

رئیس کل دادگستری هرمزگان با تأکید بر لزوم بررسی مستمر ضوابط ایمنی در کارگاه های تولیدی استان ، گفت: این اداره کل با توجه به رسالت بزرگی که بر عهده دارد باید تلاش نماید تا حقوق کارگران که از اقشار زحمتکش هستند، تضعیف نشود.

علی صالحی عصر دوشنبه هفته گذشته در نشستی در همین رابطه اظهار داشت: پرونده های مربوط به حوادث کارگری را خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار می دهیم و پس از بررسی سایر موارد مطرح شده در این نشست، دستور تشکیل شعبه ویژه برای رسیدگی سریعتر به پرونده های حوزه تعاون و کار را خواهیم داد.

تصادف خودروی پژو پارس با سمند در جاده پارسیان به بندرلنگه موجب جان باختن پنج سرنشین ۲خودرو و مصدوم شدن هشت سرنشین دیگر شد.

فرمانده پلیس‌راه هرمزگان روز یکشنبه هفته گذشته در گفت و گو با ایرنا ضمن اعلام این خبر گفت: در این حادثه ۴سرنشین خودروی سمند که عضو یک خانواده بودند جان باختند و یکی از جانباختگان نیز سرنشین خودروی پژو پارس بود.

سرهنگ علی اسفندانی همچنین از انتقال هشت مصدوم با بالگرد به بیمارستان های شهید محمدی و رستمانی پارسیان خبر داد.

به گفته وی این حادثه در ۱۲کیلومتری جاده پارسیان به بندرلنگه رخ داده و علت آن تجاوز به چپ سواری پژو بوده است.

فرهنگی

در آستانه ماه محرم گردهمایی هیات‌های مذهبی، مداحان و شعرای آئینی هرمزگان پنجشنبه هفته گذشته با موضوع محرم، فرصت‌ها وتهدیدها در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار شد و در این آیین بر جلوگیری از آسیب‌های مذهبی و توجیه خادمان و پیرغلامان حسینی استان تاکید شد.

۶ اثر طبیعی هرمزگان شامل آبگرم تیربوئیه، غار نمکی تیربوئیه، درخت لور اسکله بندر شهید باهنر، آبگرم گرمش فین، مجموعه طبیعی فرهنگی سیاه کش و گنبد نمکی بستک در فهرست آثار ملی به ثبت رسیدند.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان گفت: این آثار در نشست شورای ثبت که ۵  و۶ شهریور در طالش برگزار شد این آثار به ثبت رسیدند.

عباس نوروزی روز پنجشنبه گذشته در گفت و گو با ایرنا افزود: این پرونده های ثبت توسط خانم حوریه زحمت کش تهیه شده است و قرار گرفتن این آثار طبیعی در فهرست میراث ملی تأثیر بسزایی در معرفی این آن‌ها به عنوان بخشی از جاذبه های گردشگری هرمزگان خواهد داشت.

امسال ۱۸ پیرغلام برگزیده حسینی از استان هرمزگان به اجلاس سراسری پیرغلامان که به میزبانی یزد برگزار می شود، اعزام شدند.

هفدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی با حضور ۷۰۰ نفر از ۵ تا ۸ شهریورماه سالجاری در یزد برگزار می‌شود؛ مراسم افتتاحیه در شهر میبد و مراسم اختتامیه هم پنجشنبه شب در حسینیه امیرچقماق یزد با حضور مقامات کشوری و میهمانان داخلی و خارجی و هیات‌های مذهبی استان یزد برگزار شد.

۴۲۵ فقره سند تاریخی از سوی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان برای حفظ و نگهداری به مرکز اسناد تاریخی شهر بندرعباس تحویل شد.

مدیر مرکز اسناد تاریخی شهر بندرعباس گفت: این اقدام با حضور کارشناسان اسناد اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس هرمزگان در مرکز اسناد تاریخی شهرداری بندرعباس صورت گرفت.

رامین آذرمهر عصر دوشنبه افزود: مرکز شهرداری بندرعباس با هدف جمع‌آوری اسناد و مدارک و هر نوع سند قدیمی راجع به هرمزگان و پایان دادن به اوضاع بی سر و سامان نوشته‌هایی است که توسط برخی افراد منتشر می‌شود.

نام نویسی از زائران اربعین حسینی ۹۸ از طریق سامانه سماح (samah.haj.ir) در استان هرمزگان آغاز شده است.

جانشین مدیریت حج و زیارت هرمزگان گفت: زائران برای دریافت کارت شناسایی، بیمه و تامین ارز مورد نیاز سفر اربعین باید در سامانه سماح ثبت‌نام کنند.

سجاد قادری روز یکشنبه هفته گذشته در گفت وگو با ایرنا افزود: متقاضیان برای نام نویسی آیین پیاده روی اربعین می‌توانند به دفترهای زیارتی و سامانه سماح مراجعه و پس از ثبت اطلاعات خود کارت شناسایی و بیمه را دریافت کنند.

در آستانه ماه محرم ویژه ‌برنامه‌های «شمیم محرم ۹۸» از سوی سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری و با همکاری انجمن تعزیه خوانی در نقاط مختلف شهر بندرعباس آغاز شد.

الیاس محسنی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس یکشنبه هفته گذشته گفت: مراسم تابوت و علم‌گردانی چهارم شهریور ساعت ۲۱ در منبر سه زیارتان، مراسم سنگ‌زنی ششم شهریور ساعت ۲۱ در بارگاه امام‌زاده سیدمظفر(ع)، مراسم ذاکرین دهستان دهنو هفتم شهریور ساعت ۱۶ و همایش آواها و نواهای تعزیه هشتم شهریور ساعت ۲۱ در مسجد انقلاب رسول الله(ص) در محله ۴۰۰ دستگاه برگزار می‌شود.

همزمان با آغاز هفته دولت نخستین دوره جشنواره «خبر خوب» در هرمزگان کلید خورد.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان گفت: جشنواره خبر خوب در راستای اطلاع رسانی رسانه ها از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و  اقدامات انجام شده دولت در هرمزگان با محور رونق تولید از امروز شنبه دوم شهریور ماه آغاز می شود.

فاطمه رکن الدینی روز شنبه هفته گذشته در گفت و گو با ایرنا افزود: این جشنواره در ۲ بخش ویژه شامل برنامه ها و دستاوردهای دولت و بخش آزاد است که شرکت کنندگان در بخش آزاد می توانند آثار تولیدی خود را با ویژگی خبر مثبت و خوب در تمام حوزه ها به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

آموزشی

۴۵ دانش آموخته دانشگاه پیام نور بندرعباس که پس از چهار تا چهار و نیم سال تلاش تحصیلی سرانجام موفق به اتمام دوره تحصیل مقطع کارشناسی خود شده بودند چهارشنبه هفته گذشته با خانواده‌هایشان این رویداد را جشن گرفتند.

رییس واحد جزیره بوموسی دانشگاه پیام نور گفت: رشته های مقطع کارشناسی ارشد واحد این جزیره دانشگاه پیام نور پس از ۴ سال مجدد به این واحد بازگردانده شد.

محمود عامری سیاهویی  روز چهارشنبه هفته گذشته اظهار داشت: این رشته ها شامل حسابداری و زبان ادبیات فارسی است که از مهر سال جاری مجدد دانشجو در آن‌ها پدیرش می شود،این دانشگاه دارای ۹ رشته در مقطع کارشناسی و دو رشته در مقطع ارشد است.

مجوز جذب دانشجو در ۱۴ رشته جدید برای دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان در سال تحصیلی پیش رو صادر شده است.

رییس کمیسیون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان گفت: این رشته ها شامل ۹ رشته در مقطع کارشناسی پیوسته ۲ رشته در مقطع کاردانی پیوسته و ۳ رشته در مقطع دکتراست. 

مازیار یحیوی روز سه شنبه هفته گذشته در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رشته های مقطع تحصیلی کارشناسی پیوسته شامل علوم و مهندسی صنایع غذایی، مدیریت امور بانکی، مدیریت بیمه، مدیریت کسب و کارهای کوچک، مهندسی شهرسازی و نقاشی در واحد بندرعباس و مدریت مالی در واحد بین الملل قشم، روان شناسی واحد بندرلنگه، مهندسی صنایع واحد پارسیان را شامل می شود. 

توزیع کتاب‌های درسی دانش آموزان پایه هفتم، هشتم و نهم مقطع متوسطه اول در کتاب فروشی‌های معتبر سراسر استان هرمزگان آغاز شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: قیمت کتاب‌ها بدون احتساب هزینه‌های جانبی همچون منگنه و نایلون بوده و تنها خرید آن را شامل می‌شود.

مرتضی رییسی حسنلنگی عصر دوشنبه هفته گذشته با اعلام این خبر افزود: کتاب‌های درسی دانش آموزان پایه اول تا ششم مقطع ابتدایی، پایه دهم، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم در رشته‌های نظری، فنی وحرفه ای و کاردانش و همچنین پیش دانشگاهی که ثبت سفارش کرده‌اند، از یکم مهرماه به دانش آموزان داده می‌شود.

دانش آموزان هرمزگان یک نشان طلا و ۲ نشان برنز دهمین المپیاد علمی نانوی کشور را از آن خود کردند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: «سیده کیانا قریشی» از مدرسه فرزانگان و عضو فعال پژوهش سرای دانش آموزی ناحیه یک بندرعباس نشان طلای مسابقه نانوی کشوری را به دست آورد.

محمد قویدل روز یکشنبه هفته گذشته درجمع خبرنگاران افزود: «نگین دیگ زاده» از ناحیه ۲ بندرعباس و «آریا فرزانه فرد» از ناحیه یک بندرعباس نیز نشان برنز این مسابقه علمی را کسب کردند.

مراسم تحلیف و دانش آموختگی ۷۰ دانشجوی پزشکی ورودی سال ۹۱ دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شنبه هفته گذشته با حضور جمعی از مسوولان این دانشگاه و خانواده های دانشجویان در سالن شهید آوینی بندرعباس برگزار شد.

مراسم تحلیف دانشجویان با قرائت سوگند نامه دانشجویی و اهدا لوح تقدیر به دانشجویان توسط مسئولان و همچنین تقدیر از نفرات برتر دانشجویی پایان یافت.

ورزشی

فاروق پسنده بازیکن هرمزگانی تیم شهرداری بندرعباس کفش طلای فوتبال ساحلی را از آن خود کرد.

وی با عملکردی درخشان در فصل ۹۷-۹۸ لیگ برتر فوتبال ساحلی و با به ثمر رساندن ۴۶ گل ، عنوان آقای گلی این رقابت ها را از آن خود کرد و جایزه کفش طلا را برای هرمزگان به ارمغان آورد.

فاروق پسنده عضو تیم شهرداری بندرعباس در رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی است.

تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در دیداری خانگی برابر حفاری اهواز با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

دیدار این دو تیم عصر پنجشنبه هفته گذشته در چارچوب رقابتهای هفته دهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در سالن فجر بندرعباس برگزار شد.

نماینده هرمزگان هفته گذشته در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر فوتسال کشور که به میزبانی قم برگزار شد، درخشش بسیار خوبی داشت و موفق به کسب مدال طلای این رقابتها شد.

دیدار نهایی این رقابت ها میان تیم هرمزگان و تهران برگزار شد که نماینده هرمزگان با نتیجه پنج بر دو برابر تهران به پیروزی رسید.

همزمان با هفته دولت و با حضور معاون ورزش و جوانان ، چند طرح ورزشی با هزینه بیش از ۵۰ میلیارد ریال در هرمزگان به بهره برداری رسید.

بانوان جودوکار هرمزگان در رقابتهای المپیاد استعدادهای برتر بسیج که یکشنبه سوم شهریورماه به میزبانی استان سمنان برگزار شد، خوش درخشیدند.

هرمزگان در این رقابتها پنج نماینده داشت که موفق شدند دو عنوان سومی و یک عنوان سومی مشترک را از آن خود کنند.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha