۸ شهریور ۱۳۹۸، ۲۲:۱۰
کد خبرنگار: 1272
کد خبر: 83458098
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸ طرح عمرانی و خدماتی در سردشت به بهره‌برداری رسید

مهاباد- ایرنا- هشت طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در سردشت به بهره‌برداری رسید.

فرماندار سردشت روز جمعه در حاشیه افتتاح این طرح‌ها در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به این مناسبت سه طرح آبرسانی به روستاهای «مزرعه»، «باریکا» و «بریسو» از جمله طرح‌هایی است که به طول ۱۳ کیلومتر لوله‌گذاری افتتاح شده است.

اقصی نخشی‌پور بیان کرد: برای اجرای این طرح‌ها از خط انتقال و شبکه توزیع، حفر ۲ حلقه چاه و احداث یک ایستگاه پمپاژ ۴۰ مترمکعب با ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال استفاده شده است.

وی اضافه کرد: با افتتاح این سه طرح ۲۲۰ خانوار روستایی از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

وی اظهار داشت: بهره‌برداری از باسکول ۶۰ تنی دیجیتالی شهر جدید نلاس با اعتبار ۷۵۰ میلیون ریال و چهار مدرسه روستایی با اعتبار کلی ۱۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال شامل یک دبیرستان پیش ساخته سه‌کلاسه در «ساوان جدید» از توابع بخش وزینه به مساحت ۲ هزار مترمربع و زیربنای ۱۱۵ مترمربع از دیگر طرح‌های افتتاحی در این روز بود.

نخشی‌پور گفت: به همین مناسبت بهره‌برداری از یک مدرسه ۲ کلاسه در روستای «ولی‌خانوان» از توابع بخش وزینه به مساحت ۶۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۰۰ مترمربع، یک مدرسه یک‌کلاسه در روستای «مرانه» به مساحت ۵۰۰ مترمربع و یک مدرسه یک‌کلاسه در روستای «کودله» به مساحت ۲۵۰ مترمربع نیز آغاز شد. 

در هفته دولت امسال ۳۵ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال در سطح شهرستان سردشت به بهره‌برداری خواهند رسید.
شهرستان مرزی سردشت در جنوب آذربایجان‌غربی و در نوار مرزی ایران با عراق واقع شده است؛ این شهرستان دارای ۲۷۱ روستاست که از این تعداد ۱۷۱ روستا با ۲۵ هزار نفر در بخش مرکزی سکونت دارند.

۷۵۶۲/۶۱۸۵/

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha