۹ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۵۷
کد خبر: 83459225
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برترین های پارک فناوری پردیس معرفی شدند

۹ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۵۷
کد خبر: 83459225
برترین های پارک فناوری پردیس معرفی شدند

تهران- ایرنا- ۱۲شرکت فناور امروز شنبه در یازدهمین جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس، با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری معرفی و تجلیل شدند.

علی اکبریان مدیرکل نظارت و ارزیابی پارک فناوری پردیس در رابطه با روند ارزیابی شرکت‌ها گفت: فرآیند ارزیابی به طور سالانه انجام می‌شود، از ابتدای خرداد ماه با باز شدن سامانه ارزیابی ۸۰۰ نفر ساعت، ۱۴۰ شرکت از پارک فناوری پردیس و ۱۴۰ شرکت از مرکز رشد با مشارکت ۹۷درصدی ارزیابی انجام شد.

وی گفت: ۲۱هزار فرآیند در سامانه ارزیابی ثبت شد و مستندات آن در دو مرحله صحت سنجی شد. در مدل ارزیابی ۱۰۰شاخص در ۷سرفصل مورد بررسی قرار گرفتند.

اکبریان افزود: امسال در این فرآیند ۱۲شرکت به عنوان شرکت‌های منتخب معرفی شدند.

در این مراسم که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و غلامرضا انصاری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امورخارجه، پروانه مافی نماینده مجلس، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران و مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس برگزار شد؛ از شرکت‌های زیر در بخش‌های مختلف تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

از شرکت دانش بنیان "پارسان لین" به عنوان پیشگام نیکوکاری ایفای مسئولیت اجتماعی، شرکت دانش بنیان "سراج فن آموز" به عنوان پیشگام نیکوکاری در توسعه علم و فناوری با اهدای تندیس و لوح تقدیر شد.

در بخش برترین واحد ارایه خدمات تخصصی فناوری، از صندوق توسعه فناوری‌های "نوین" تجلیل شد؛ همچنین در بخش شرکت‌های برتر مرکز رشد نخبگان از شرکت دانش بنیان "فیدار لیان آروند" به عنوان شرکت برتر مرکز رشد در توسعه اقتصادی و شرکت دانش بنیان "بیناب سنجش دماوند" به عنوان برترین شرکت مرکز رشد فناور نخبگان تجلیل شد.

همچنین در بخش صادرکننده برتر پارک فناوری پردیس از شرکت "فرآورده‌های پویش دارو" به دلیل داشتن صادرات داروهای بیولوژیک به ارزش تقریبی ۲ میلیون یورو به کشورهای همجوار در سال ۹۷ با اهدای لوح و تندیس تجلیل شد.

شرکت "مشاوران انرژی تهران" به دلیل همکاری در پروژه‌های مطالعاتی و عملیاتی میادین نفت و گاز با کشورهای هلند، دانمارک و بریتانیا به ارزش تقریبی ۲۰ میلیون یورو در سال ۹۷ به عنوان شرکت برتر در همکاری فناورانه با طرف خارجی معرفی شد.

در بخش شرکت برتر در همکاری با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی داخلی، از شرکت دانش بنیان "تکوین" و نیز در بخش شرکت برتر در تولید و توسعه فناوری از "شرکت مهندسی توسعه سازان امید یکتا" و در بخش شرکت برتر در توسعه اقتصادی فنی و مهندسی "شرکت سنا برق توان" و نیز در بخش هم افزای برتر "شرکت فرآیند بنیان معماری ( فب لب )" با اهدای لوح و تندیس قدردانی شد.

همچنین در این مراسم برترین شرکت پارک فناوری پردیس، "شرکت فناوران اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان ( فناپ)" با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha