۱۰ شهریور ۱۳۹۸، ۸:۳۹
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 83459996
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ضرب‌الاجل برای لایروبی انهار شهری آذربایجان‌غربی

ارومیه- ایرنا- سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: شهرداری‌های استان عملیات لایروبی انهار داخل محدوده شهری را باید تا پایان مهر امسال به اتمام برسانند.

پیمان آرامون روز شنبه در نخستین جلسه کارگروه استانی طرح جامع خطرپذیری سیل آذربایجان غربی اظهار داشت: اقدامات پیشگیرانه در خصووص وقوع سیل در استان‌ بابد بیش از پیش مورد توجه و تاکید قرار گیرد که لایروبی انهار بخش وسیعی از این اقدامات را شامل می شود.
وی ادامه داد: ادارات کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن مطالعات بالادستی شهرسازی و طرح‌های هادی استان که به موضوع حریم و بستر رودخانه‌ها و نقاط حادثه‌خیز پرداخته‌است را در اختیار شرکت آب منطقه ای قرار دهند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت:  سیلاب یکی از حوادث طبیعی در استان‌ است که خسارت‌های قابل توجهی را به زیرساخت‌ها و مزارع و اماکن شهری و روستایی در استان‌ وارد می‌کند.
امیرعباس جعفری با بیان اینکه طی سال گذشته بر اثر وقوع سیل به بخش‌های عمرانی، مسکونی و تولیدی استان ۴۰۰ میلیارد ریال خسارت وارد شد، افزود: امسال با توجه به بارش‌های شدید ابتدای سال با تدبیری که در شورای مدیریت بحران توسط استاندار آذربایجان غربی انجام شد، با اقدامات سریع دستگاه‌ها و لایروبی نقاط پرحادثه، خطر سیل برطرف شد.

از مجموع ‪٢ هزار و ٧٠٠ کیلومتر انهار در استان‌ تاکنون یک‌هزار و ١٧٠ کیلومتر آن لایروبی شده و امسال نیز ١۴٠کیلومتر از نقاط بحرانی در دست اقدام است.
۹۹۱۸‪/۲۰۹۳

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha