۱۵ شهریور ۱۳۹۸، ۲:۰۸
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 83466796
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آماده باش هلال احمر زنجان برای ارائه خدمات به عزاداران حسینی

زنجان - ایرنا - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: نیروهای امداد و نجات هلال احمر در سطح این استان برای ارائه خدمات امدادی به عزاداران حضرت سیدالشهدا(ع) در آماده باش هستند.

غفور آقاجانلو شامگاه پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: بر اساس جلسه کمیته ستاد محرم و طبق برنامه سالهای گذشته، امسال نیز مقرر است برنامه های مساجد و حسینیه ها تحت پوشش امدادی قرار گیرد.
وی یادآوری کرد: در مراسم دسته های عزاداری حسینیه و زینبیه اعظم زنجان ، چهار دستگاه آمبولانس، پنج دستگاه موتور آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۴۰ نفر از نیروی های امدادگر در مسیر این دسته ها مستقر می شوند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این نیروها با امکانات بیان شده برای همه عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) خدمات امدادی مورد نیاز را ارائه می کنند.
آقاجانلو اظهارداشت: علاوه بر این امکانات بیان شده یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز مراسم عزاداری دسته های حسینیه و زینبیه اعظم زنجان را پوشش امدادی می دهد.
وی ادامه داد: ۱۶ پایگاه امداد و نجات جاده ای ثابت و موقت نیز  ۲۴ ساعته برای ارائه خدمات به عزاداران و مسافرانی که به استان زنجان سفر می کنند خدمات ارائه می دهند.

۳۰۸۸

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha