۲۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۵:۲۰
کد خبرنگار: 2169
کد خبر: 83473680
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم در آستانه سال تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند را فراموش نکنند

مهاباد- ایرنا- امام جمعه مهاباد گفت: مومنان در آستانه سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، دانش‌آموزان نیازمند و خانواده‌های بی‌بضاعت را فراموش نکنند.

به گزارش ایرنا، ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهاباد، افزود: در آستانه سال تحصیلی جدید بسیاری از خانواده‌ها کودکان خود را برای خرید نوشت‌افزار و پوشاک مدرسه به بازار می‌برند.

وی اظهار داشت: در این ایام برخی از خانواده‌های نیازمند، توان خرید وسایل مدرسه را برای فرزندان خود ندارند و لازم است مردم و خانواده‌های توانمند، این افراد را یاری کنند.

وی همچنین از خانواده‌ها خواست در روزهای نخست سال تحصیلی، به مساله ترافیک داخل شهر نیز توجه کرده و از فرستادن دانش‌آموزان به مدرسه با خودرو شخصی خودداری کنند.

وی با اشاره به واقعه عاشورا و قیام امام حسین(ع) نیز اضافه کرد: مبارزه امام حسین (ع) برای برپایی عدالت، احیای دین اسلام و مقابله با ظلم، جور و فساد بود و آن امام بزرگوار، احیاگر امر به معروف و نهی از منکر بود.

ماموستا امامی با بیان اینکه علما و بزرگان اهل سنت احترام و ارادات خاص و ویژه‌ای به امام حسین(ع) دارند، اضافه کرد: این ارادت تا حدی است که حتی دانشمندان اهل سنت در اشعار و نوشته‌های خود نشان داده‌اند که مرید و مخلص اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هستند.

امام جمعه مهاباد با انتقاد از کسانی که سرمایه خود را در بانک‌ها به منظور دریافت سود، نگهداری می‌کنند افزود: اگر این افراد سرمایه‌های خود را وارد تولید کنند، ضمن آنکه برای تمام بیکاران شغل ایجاد می‌شود این امر برای جامعه نیز تولید ثروت می‌کند.

نماز جمعه مهاباد در مسجد جامع این شهرستان اقامه می‌شود.

۳۰۲۰/۶۱۸۵/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha