۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۱۴
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 83491663
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گلزار شهدای مهاباد غبارروبی و عطرافشانی شد

مهاباد- ایرنا- گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای انقلاب اسلامی شهرستان مهاباد به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس امروز/پنجشنبه/ غبارروبی و عطرافشانی شد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد روز پنجشنبه در این مراسم با تاکید بر اهمیت توجه به جایگاه شهدا برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: همه وظیفه داریم در مسیر ارزش‌های الهی شهدا که در عرصه‌های مختلف به ملت ایران درس ایستادگی و مقاومت دادند، حرکت کنیم.

حجت‌الاسلام سیدعلی سیدنظری افزود: جایگاه شهید و شهادت از دیدگاه قرآن و اسلام بسیار والاست و شهدا بهترین الگو و اسوه در زندگی هستند.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی که کشور به اشکال مختلف مورد هجمه دشمنان قرار گرفته،  باید با جان و دل از ارزش‌های دینی، فرهنگی و ملی خود دفاع کنیم.

حجت الاسلام سیدنظری با اشاره به اینکه مقام شهید در آخرت مورد تقدیر و تعظیم ویژه انبیاست، اظهار داشت: خون پاک شهدا سرمایه ارزشمند نظام اسلامی بوده و اقتدار، امنیت و پیشرفت‌های امروز کشور مرهون رشادت‌های این عزیران است.

حاضران در این آیین معنوی پس از قرائت فاتحه با نثار گل، از مقام شامخ شهیدان تجلیل کرده و یاد و خاطره دلاورمردی‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای این شهرستان را گرامی داشتند.  

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و در دوران دفاع مقدس ۷۵۰ شهید در راه دفاع از اسلام و انقلاب تقدیم نظام کرده‌است.

هفته دفاع مقدس از روز سی و یکم شهریور هر سال مصادف با سالروز آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در کشور آغاز می‌شود.

۹۹۰۳/۶۱۸۵/۲۰۹۳

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha