۸ مهر ۱۳۹۸، ۹:۵۹
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 83496695
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت نام ۱۴ هزار زائر اربعین زنجانی در سامانه سماح

زنجان - ایرنا - مدیر حج و وزیارت استان زنجان گفت: تا کنون حدود ۱۴ هزار نفر در این استان برای شرکت در پیاده روی اربعین در سامانه سماح ثبت نام کردند.

فرامرز بابایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس مصوبه ستاد مرکزی اربعین،‌ همه زائران باید در سامانه سماح ثبت‌نام و رسید آن را برای خروج از کشور دریافت کنند که بهتر است این کار را هرچه سریع‌تر و قبل از رسیدن به‌روزهای پایانی انجام دهند.

وی اظهار داشت: زائرانی که بدون ثبت‌نام در سامانه سماح از کشور خارج شوند،‌ تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نیستند و در صورت وقوع هرگونه حادثه‌،‌ هیچ نهادی پاسخگو نخواهد بود.

بابایی اظهار داشت: زائران اربعین می توانند با مراجعه به سمانه سماح  به آدرس اینترنتی https://samah.haj.ir/ نسبت به فرآیند ثبت نام اقدام کنند. 

وی با  بیان اینکه انجام ثبت‌نام‌های گروهی در سامانه سماح برای اعزام بهتر از ثبت‌نام‌های فردی است، افزود:‌ تجربه نشان داده است حضور زائران به‌صورت گروهی در مراسم اربعین حسینی دارای مزایای بیشتری نسبت به حضور فردی است.

مدیر حج و وزیارت استان زنجان گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده با بازگشایی مرز خسروی قرار است حدود هفت هزار نفر از زائران استان زنجان از طریق این مرز وارد کشور عراق شوند. 

وی یادآور شد:  فعالیت مرز خسروی ۲۴ ساعته نیست و زائران از ساعت ۷ تا ۱۹ هر روز فرصت تردد در آن را دارند. 

به گزارش ایرنا سال گذشته ۱۷ هزار نفر دراستان زنجچان برای شرکت در پیاده روی اربعین در سامانه سماح ثبت نام کردند. 

۳۰۸۸

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha