۱۰ مهر ۱۳۹۸، ۱۶:۰۳
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 83500652
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مرحله دوم جشن عاطفه ها در مدارس گیلان برگزار شد

۱۰ مهر ۱۳۹۸، ۱۶:۰۳
کد خبر: 83500652
مرحله دوم جشن عاطفه ها در مدارس گیلان برگزار شد

رشت - ایرنا - مرحله دوم جشن عاطفه ها امروز (چهارشنبه) همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان های مختلف استان گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، جشن عاطفه ها به منظور اهدای کمک های دانش آموزان به همسالان نیازمندشان، با حضور پرشور دانش آموزان در واحدهای آموزشی سراسر استان گیلان برگزار شد.

در برگزاری جشن عاطفه ها در مدارس استان گیلان از اول هفته گذشته، پاکت های ویژه جشن در مدارس توزیع شده بود که امروز دانش آموزان، کمک های نقدی را داخل پاکت گذاشته و به مسئولان مدرسه تحویل دادند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان در این باره به خبرنگار ایرنا، بیان داشت: برگزاری چنین مراسمی هایی در مدارس در ترویج حس نوعدوستی در بین دانش آموزان و فرهنگ سازی کمک به نیازمندان نقش موثری دارد.

جمیل غریب اظهار داشت: کمک های جمع آوری شده دانش آموزان هر مدرسه در جشن عاطفه ها به دانش آموزان نیازمند همان مدرسه اهدا می شود، ضمن این که در برگزاری این جشن مدارس برخوردار به عنوان مدارس معین انتخاب شده اند که با جمع آوری کمک های دانش آموزی، به واحدهای آموزشی نیازمند کمک می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان نیز در مراسم جشن عاطفه ها در دبیرستان فاطمه الزهرا ناحیه ۲ رشت گفت: جشن عاطفه ها فرصتی است تا دانش آموزان مهارت انسانی کمک به همنوع را برای ترویج فرهنگ مهربانی و افزایش عدالت آموزشی بیاموزند.

نادر جهان آرای با اشاره به تحصیل چهار هزار دانش آموز در مدارس شبانه روزی گیلان افزود: با زیرپوشش قرار دادن دانش آموزان مستعد و ارائه خدمات آموزشی به آنها می توان به شکوفایی استعدادهای آنان کمک کرد.

مرحله اول جشن عاطفه ها هفتم شهریور ماه امسال در استان گیلان برگزار شد.

استان گیلان دارای حدود ۴۰۰ هزار دانش آموز است.

۷۲۸۶/۲۰۰۷

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha