اهدای نشان قهرمانی تکواندوکاها به خانواده شهدا کاری ماندگار است

شاهرود – ایرنا – نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان این که نشان‌های قهرمانی در میدان های بزرگ ورزشی با تلاش فراوان به دست می آید، گفت: هدیه آن ها به خانواده شهدا کاری ارزشمند و ماندگار است.

سید حسن حسینی شاهرودی پنجشنبه شب در آیین اهدای مدال نقره دختر ۱۴ ساله قهرمان جهان  "ستایش قهرمانی" به خانواده شهید "فرامرز(علی) کلباسی" در شاهرود افزود: از افتخارات نظام اسلامی است که قهرمانان ملی و ورزشی تنها یک قهرمان ملی نیستند بلکه قهرمانان عرصه های معنوی نیزهستند.

وی ادامه داد: قهرمانانی که با استمداد از شهدا درمیدان های گوناگون مسابقات ورزشی برسکوی قهرمانی تکیه زده اند، یقین بدانند از حمایت های معنوی شهدا در تمامی عرصه ها و لحظه های زندگی برخوردار خواهند بود.

امام جمعه شاهرود هم در این آیین گفت: این دختر مسلمان ایرانی ورزش قهرمانی را همراه عفاف و حجابش در میدان های بین المللی به دست آورده که کاری بسیار ارزشمند است.

حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی افزود: اهدای نشان های قهرمانی تکواندوکاها، برای فدارسیون تکواندو کار مهمی بوده و یک پیوست فرهنگی است.

وی با بیان اینکه تمامی قهرمانان و ورزشکاران باید از این پیوست های فرهنگی را به ورزش خود پیوند بزنند، ادامه داد: ورزشکاران با این اقدام ها،همراه ورزیدگی جسمی به روحیه معنوی دست پیداکنند.

امینی تاکید کرد: امام راحل و شهیدان که قهرمانان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند را نباید هرگز فراموش کرد که باعث همه خیر و برکات در کشور هستند.

در این آیین حسین جلالی تکواندوکای پیشکسوت شاهرودی همرزم شهید علی کلباسی  خاطراتی از این شهید و لحظه شهادتش درعملیات کربلای ۲ درعمق خاک عراق را بیان کرد.

۷۳۵۸/۶۱۶۷