۱۹ مهر ۱۳۹۸، ۱۷:۰۲
کد خبرنگار: 1022
کد خبر: 83512601
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

امام جمعه گرگان: پیاده‌روی اربعین نمایش بیداری بشر در برابر ظلم است

گرگان - ایرنا - امام جمعه گرگان و نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت که پیاده‌روی صدها هزار نفری اربعین به نفع همه بشریت و یادآور قیام سیدالشهدا در برابر ظالمان است.

آیت الله سید کاظم نور مفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان با اشاره به افزایش جمعیت شرکت کننده در تظاهرات اربعین امسال نسبت به سال قبل از زایران حسینی خواست به توصیه و راهنمایی مسوولان عراقی و ایرانی به منظور ممانعت از بروز مشکلات در ارایه خدمات توجه و عمل کنند.

وی همچنین به ناآرامی بوجود آمده در برخی شهرهای عراق در آستانه اربعین اشاره کرد و گفت: تصمیم به موقع حضرت آیت الله سید علی حسینی سیستانی در این خصوص باعث شد که مردم این کشور توطئه آمریکا و همدستانش را بار دیگر خنثی کنند.

خطیب جمعه گرگان تاکید کرد: در این شرایط حساس مردم عراق باید همواره هوشیاری خود را در برابر توطئه دشمنان حفظ کنند چون آمریکا هیچ وقت به فکر منفعت مردم عراق نبوده و نیست.

نورمفیدی به فعالیت نخست وزیران پاکستان و عراق در ارتباط بین کشورمان و عربستان سعودی اشاره و ابراز عقیده کرد: بنظرم بعید است این حرکت از سوی این نخست‌وزیران مدیریت می شود بلکه گمان می‌رود کار آشتی جویانه یکی از حاکمان سعودی است تا با عملی شدن آن آبروی از دست رفته‌اش دوباره برگردد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha