امنیت ایران مرهون تدابیر فرماندهی معظم کل قوا است

گرگان - ایرنا - رییس اداره عقیدتی - سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی (نزاجا) گفت که امنیت بوجود آمده در کشورمان حاصل هوشیاری نیروهای مسلح تحت تدابیر فرماندهی معظم کل قوا است.

حجت الاسلام شبانعلی صالحی نسب در جمع نمازگزاران جمعه گرگان اظهار داشت: دشمنان نظام تقسیم ایران به پنج کشور کوچک را در سر داشتند ولی نیروهای مسلح در هشت سال دفاع مقدس یک وجب از این سرزمین را واگذار نکردند.

وی گفت: امروز هم جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود رهبری، آمادگی نیروهای مسلح و پشتیبانی مثال زدنی مردم در برابر دشمن ایستاده و هرگز از اهداف بلندش عقب نشینی نخواهد کرد.

حجت الاسلام صالحی نسب همچنین به نقش ارتش و سازمان عقیدتی و سیاسی در گام اول انقلاب اشاره کرد و افزود: ارتش آزمایش سختی در هشت سال دفاع مقدس در کنار سایر نیروهای مسلح پشت سر گذاشت و این حضور در صحنه ستودنی است.

وی اضافه کرد: امروز هم ارتش جمهوری اسلامی ایران به برکت تجربه دفاع مقدس توانسته با روحیه جهادی، آمادگی خود را در جهت تحرک و کارآمدی در خودکفایی، افزایش بصیرت و ولایت مداری مردم حفظ و تقویت کند.

وی تقویت روحیه جهادی در میان ارتشیان، جوان گرایی و دادن اعتماد به این قشر، ترویج مسوولیت پذیری جوانان در ارتش و ترویج معنویت و اخلاق را از جمله برنامه های شاخص سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی برشمرد.

 نهاد عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به فرمان امام خمینی (ره) در ۲۴ مهرماه سال ۵۸ تاسیس شد.       

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha