۲۱ مهر ۱۳۹۸، ۱۶:۳۲
کد خبرنگار: 3009
کد خبر: 83515380
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

«اقتصاد مقاومتی» و «‌رونق تولید» در نمایشگاه دریایی امسال

تهران- ایرنا- سیاست‌ها و برنامه‌های اقتصادی نوین دولت برای تقویت بخش دریایی و صنایع فراساحل که در قالب واسپاری امور غیرحاکمیتی به بخش خصوصی و کاهش تصدی‌گری دولت نمایان شده است، امیدواری و انگیزه‌ قوی و جدی در فعالان این حوزه ایجاد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با حمایت وزارت راه و شهرسازی، سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان‌ها و اتحادیه‌های بخش خصوصی، پنجمین نمایشگاه بین‌المللی دریایی و صنایع فراساحل با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران به‌عنوان رسمی‌ترین‌ نمایشگاه دریایی، آذرماه ‌امسال برگزار می‌شود.

ین نمایشگاه همگام با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و نامگذاری سال با عنوان رونق تولید، تلاش می‌کند فضا را به نفع تحقق این سیاست‌ها تنوع بخشیده و موجب شکل‌گیری، جریان‌سازی‌ و تعامل بیشتر صاحبان صنایع‌، صنعت دریایی و دریانوردی و صنایع فراساحل کشور شود.

سیاست‌ها و برنامه‌های اقتصادی نوین دولت برای تقویت بخش دریایی و صنایع فراساحل که در قالب واسپاری امور غیرحاکمیتی به بخش خصوصی و کاهش تصدی گری دولت نمایان شده است، امیدواری و انگیزه‌ قوی و جدی در فعالان این حوزه ایجاد کرده است.

یکی از برنامه‌های مهم نمایشگاه دریایی امسال حضور ۲۰۰ استارت‌آپ حوزه دریایی با هدف ایجاد فرصت تعامل سرمایه‌گذاران و کارآفرینان، معرفی منابع تامین مالی جهت پروژه‌ها، شناسایی و معرفی سرمایه‌گذاران موفق و معرفی توانمندی‌های بخش خصوصی به سازمانهای دولتی جهت واگذاری پروژه‌های قابل سرمایه‌گذاری و دریافت و ثبت فرصت‌های سرمایه گذاری حوزه دریایی کشور است.

حضور نمایندگان شرکت‌های خصوصی از کشورهایی نظیر ترکیه، عراق، قزاقستان‌، هند و آذربایجان نشان از جایگاه مناسب بین‌المللی صنعت دریایی کشورمان دارد.

 به همه سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای خارجی، سفرا و رایزنان اقتصادی کشورهای خارجی در ایران و اتحادیه‌ها و انجمن‌های دریایی بین المللی برای حضور در این نمایشگاه دعوت نامه ارسال شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha