۲۸ مهر ۱۳۹۸، ۲۲:۵۲
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 83524439
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اجرای طرح "یاری‌گران زندگی" مسئولیت مبارزه با مواد مخدر را تقویت می‌کند

شهرکرد_ ایرنا_ فرماندار شهرستان بروجن گفت: اجرای طرح "یاری‌گران زندگی" مسئولیت قشرهای مختلف مردم در برابر مبارزه با مواد مخدر را تقویت خواهد کرد.

مسعود ملکی شامگاه یکشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بروجن تاکید کرد: طرح یاری‌گران زندگی با هدف ایجاد حس مسئولیت در میان مردم در راستای پیشگیری از اعتیاد در مراکز آموزشی شهرستان بروجن اجرا می‌شود.
وی افزود: آموزش و پرورش شهرستان بروجن موظف است تحقق اهداف این طرح را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهد.
ملکی تصریح کرد: در روند اجرای طرح "یاری‌گران زندگی" آموزش دانش آموزان به تنهایی کافی نیست و باید تمامی ارکان، اجزاء و خانواده آموزش و پرورش وارد میدان عمل شوند.
وی یادآور شد: آموزش و تجهیز دانش‌آموزان به فنون مختلف می‌تواند باعث افزایش توانمندی و کاهش گرایش آنان به مواد مخدر شود.
رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بروجن اظهار داشت: بومی‌سازی بخش‌های مختلف آموزش و پرورش براساس سند آمایش سرزمین در تسریع تحقق اهداف مرتبط در حوزه مبارزه با مواد مخدر نقش مستقیم ایفا می‌کند.
وی گفت: انتظار می‌رود تمامی اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بروجن در راستای اجرای طرح "یاری‌گران زندگی" با آموزش و پرورش این شهرستان همکاری داشته باشند.
ملکی تاکید کرد: ارائه مشاوره‌های روانشناسی می‌تواند روند اجرای این طرح را تسهیل کند.
به گزارش ایرنا، طرح "یاری گران زندگی" در محیط های هدف شامل خانواده، مراکز آموزشی، محیط های کاری و محله های شهری و روستایی و شیوه یاری رساندن به افراد، قربانیان ناشی از سوء مصرف مواد مخدر و صیانت اجتماعی از بهبودیافتگان آموزش داده می‌شود.
با اجرای این طرح هر روز فرد و خانواده‌ها با آشنایی و اشراف کامل به معضلات و خطرها، آسیب های ناشی از مصرف موادمخدر و اعتیاد می‌توانند یاری‌گر زندگی فرد و خانواده های دیگری باشند.
بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha