مرد طلایی روئینگ ایران در آسیا: بهترین نتیجه را کسب کردم

تهران- ایرنا- ملی‌پوش روئینگ ایران که در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مدال طلای تک‌نفره سنگین وزن رسید گفت: در این رشته المپیکی همه با بهترین شرایط وارد مسابقات شده‌بودند و من بهترین نتیجه ممکن را کسب کردم.

بهمن نصیری ملی‌پوش روئینگ تک نفره سنگین وزن ایران است که در جریان رقابت‌های قهرمانی آسیا درخشید و به مدال طلا رسید. وی پس از کسب مدال طلای در این ماده المپیکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به المپیکی بودن این رشته امسال همه رقبا با تمام قوا آمدند و من بهترین نتیجه را کسب کردم. سطح مسابقات بسیار بالا بود و خوشحالم که توانستم با کسب مدال طلا این رویداد را به پایان برسانم.

وی افزود: جا دارد از زحمات کادرفنی تیم ملی تشکر کنم. در این مدت کم برای من سنگ تمام گذاشتند. هم آقای فرزام و هم آقای رضایی لطف زیادی به من و البته کل تیم روئینگ داشتند. از آقای سهرابیان هم تشکر می‌کنم که حمایت خوبی از من داشت تا بتوانم کارم را به بهترین شکل انجام بدهم.

ملی‌پوش روئینگ ایران درباره رقابت‌های قهرمانی آسیا نیز گفت: این مسابقات چند ماه قبل از انتخابی المپیک است و همه کشورها با قدرت در آن شرکت می‌کنند. همه کشورها با قدرت رقابت می کنند تا بتوانند برای کسب سهمیه المپیک هم خود و هم حریفان را محک بزنند.

وی در پایان افزود: امیدوارم بتوانیم در قایق چهارنفره نیز عنوان خوبی کسب کنیم و پس از این مسابقات با تمام توان برای رقابت‌های کسب سهمیه المپیک آماده شویم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha