قهرمان روئینگ آسیا: در چهارنفره هم می‌توانستیم طلا بگیریم

تهران- ایرنا- دارنده مدال طلای روئینگ آسیا با اشاره به عملکرد ملی‌پوشان در این مسابقات گفت: ما در قایق چهارنفره هم می‌توانستیم به مدال طلا برسیم.

بهمن نصیری پس از بازگشت تیم ملی روئینگ به کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا درباره کسب مدال طلا در رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص است که تمام تیم‌ها با قدرت می‌آیند چون می‌خواهند قبل از مسابقات انتخابی المپیک خودشان را محک بزنند.

دارنده مدال طلا و برنز قهرمانی آسیا ادامه داد: تیم‌ها آمده بودند تا خود را پیش از مسابقات انتخابی المپیک محک بزنند و ببینند در چه جایگاهی قرار دارند. در انفرادی تمام رقبای من بودند و خدا را شکر توانستم مدال بگیرم و این را مدیون زحمات مربیانم هستم.

دارنده مدال طلای روئینگ تک‌نفره سنگین وزن آسیا با اشاره به کسب این مدال گفت: من در انفرادی از خودم مدال طلا را انتظار داشتم چون رکوردهای زمانی که در تمرینات ثبت کرده بودم، خوب بود و اصلا هیچ کسی در ایران نتوانسته بود چنین رکوردهایی را ثبت کند. در واقع همه قایق‌ها در تمرینات رکوردهای زمانی ایران را شکسته بودند و بهترین رکوردهای زمانی دست ما بود.

البته در قایق چهارنفره انتظار داشتم مدال طلا بگیریم اما نشد و به مدال برنز رسیدیم. با این حال  تمام تلاشمان را کردیم. شاید حریفان بیشتر از ما زحمت کشیده بودند.

دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا در پاسخ به این سوال که می‌توان این انتظار را داشت که در انتخابی المپیک هم سهمیه‌های خوبی به دست بیاید، تاکید کرد: قبلا هم گفتم هر نتیجه‌ای در قهرمانی آسیا  بگیریم به امید خدا در در انتخابی المپیک هم می‌توانیم تکرار کنیم و سهمیه بگیریم. حتی تا آن موقع می‌توانیم بهتر از این هم شویم. علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی در این مدت به خوبی از ما حمایت کرده و امیدوارم با ادامه این حمایت‌ها بتوانیم بهتر هم بشویم.

 وی در پاسخ به این سوال که شرایط قایق‌های تیم ملی چطور است؟ گفت: اگر قایق استاندارد باشد که خیلی بهتر است اما ما از وضعیت مالی فدراسیون خبر داریم و نمی‌توان انتظار زیادی داشت. آنطور که مطلع شده‌ام قرار است مشکلات حل شود و امیدوارم این اتفاق بیافتد و قایق‌های جدید وارد شود.

قهرمان روئینگ آسیا در پایان به نقش مربیان تیم ملی در رشد روئینگ اشاره کرد و گفت: با حضور مربیان دلسوز کنونی در تیم ملی روئینگ به روزهای خوب خود بازگشته و در آینده هم بهتر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha