آمریکا از الگو شدن ایران در مقابله با استکبار نگران است

سنندج - ایرنا - فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: حضور در صحنه مردم، کشور را از هرگونه تهدید امنیتی دور می کند چون ایرانی می‌تواند برای سایر ملت‌ها سرمشق باشد و آنها را در مقابل استکبار هدایت کند که این موضوع برای آمریکا گران تمام شده است.

سردار محمدحسین رجبی روز دوشنبه در راهپیمایی ۱۳ آبان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جنایت و دخالت‌های آمریکا در امور دیگر کشورها تنها شامل ایران نمی‌شود و در همه جای دنیا وجود دارد اما مقابله و مخالفت با سیاست های این کشور استکباری در ایران از همه نقاط دیگر بیشتر است.

وی یادآور شد: حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان در سراسر کشور هماهنگی بین مسئولان و مردم را نشان می‌دهد چرا که وقتی رهبری و مسئولان صحبت از مقابله با آمریکا می‌کنند به دنبال آن مردم از این خواسته با حضور خود در چنین مراسمی دفاع می‌کنند.

سردار رجبی تاکید کرد: اکنون شعار مرگ بر آمریکا تبدیل به یک شعور جهانی شده و مصادیق ظلم و جنایت‌های استکبار آنقدر زیاد است که مردم با دیدن آنها بویژه تحریم های اقتصادی برای مقابله با این کشور مصمم‌تر از قبل عمل می‌کنند.

وی افزود: آمریکا در تحریم کشورمان هیچ استثنایی قائل نشده و در همه حوزه‌ها حتی دارویی هم ورود کرده و بیشترین فشار را بر مردم وارد کرده ولی اطمینان داشته باشید در این حرکت جدید نیز راهی جز شکست نصیب آنها نخواهد شد.

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در سنندج با حضور گسترده مسئولان، اقشار مختلف مردم، دانش آموزان و دانشجویان از میدان آزادی این شهر به سمت میدان انقلاب برگزار شد.

شرکت کنندگان سنندجی که مسیرهای بین میدان آزادی، خیابان فردوسی، میدان انقلاب و خیابان امام(ره) تا سه راهی حبیبی را راهپیمایی می‌کردند شعارهای  «ما تا آخر ایستادهایم، شعار ملت ما مرگ بر آمریکا و مطیع امر رهبریم»   از سوی راهپیمایان سر دادند.

روز ۱۳ آبان ۵۸ نیز دانشجویان پیرو خط امام، لانه جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند که به این ترتیب مبارزه ضد آمریکایی مردم ایران، ابعاد جدیدتری پیدا کرد و این روز به «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» نامگذاری شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha