دبیر فدراسیون دو و میدانی: از نامزدی عرب در انتخابات حمایت می‌کنیم

تهران-ایرنا- دبیر فدراسیون دو و میدانی می‌گوید معتقد است اهالی این رشته از نامزد ایرج عرب و سایر کسانی که همانند او می‌توانند به این رشته المپیکی کمک کنند، حمایت می‌کنند.

«هاشم صیامی» در گفت‌وگو با ایرنا در پاسخ به این سوال که سرپرست فدراسیون دو و میدانی چه برنامه‌ای برای برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون دارد، اظهارداشت‌: با او دراین باره صحبتی نداشتم اما مطمئن هستم برای برگزاری مجمع در موعد مقرر تمام تلاش خود را به  کار خواهد گرفت.

صیامی درپاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا عرب برای کسب ریاست این فدراسیون سخن به میان آورده است، عنوان کرد:‌ او تاکنون صحبتی در این ارتباط نداشته است اما با توجه به شناختی که در این مدت از او بدست آوردم، شخصا اعتقاد دارم اهالی این رشته از نامزدی او و سایر کسانی که همانند او می‌توانند به فدراسیون کمک کنند باید به گرمی استقبال کنند.

به گفته وی او مدیری دلسوز است که با ارتباطات و توانمندی‌هایی که دارد برای پیشرفت این فدراسیون المپیکی مسیر را هموار خواهد کرد.

آغاز تمرینات حدادی از مشهد برای المپیک ۲۰۲۰

صیامی با بیان اینکه حدادی خود را وام‌دار مشهد الرضا(ع) می داند، اظهار داشت: این قهرمان معتقد است امام مهربانی‌ها به او در کسب مدال نقره پرتاب دیسک ۲۰۱۲ لندن کمک کرده و عنوان دوم این بازی‌ها نیز  در سایه توجهات آن امام همام بدست آمد.

احسان حدادی دارنده مدال نقره بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن

وی افزود: برهمین اساس او ترجیح می دهد همانند آن دوره تمرینات آماده سازی خود برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو را از این شهر آغاز کند.

دبیر فدراسیون دو و میدانی ادامه داد: مجموعه ارکان فدراسیون دو و میدانی از حدادی حمایت و سعی دارند بهترین و مناسب‌ترین شرایط برای برگزاری اردوهای آماده سازی این ورزشکار فراهم کنند.

وی ادامه داد: ما می‌خواهیم او عنوان خود در المپیک را تکرار یا حتی خوش رنگ‌ترین مدال این بازی‌ها را کسب کند، از این رو برای او چیزی کم نخواهیم گذاشت.

عرب به صورت تمام وقت در فدراسیون است

«ایرج  عرب‌» چهارشنبه بیست و چهارم مهرماه با حکم «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان درحالی سرپرست فدراسیون دو و میدانی شد که ماموریت چهارساله «مجید کیهانی‌» پانزدهم شهریورماه به پایان رسیده بود.

به هرحال او به طور رسمی فعالیت خود را از روز یکشنبه بیست و هشتم مهر ماه آغاز و با توجه به اقداماتی که در این مدت صورت گرفته به نظر می‌رسد می‌تواند به این فدارسیون کمک کند.

صیامی در این باره به ایرنا گفت: عرب بسیار پرتلاش و با قدرت امور فدراسیون را ساماندهی و به پیش می‌راند. او یک مدیر ورزشی است و ارتباطات خوبی با مسئولان وزارت ورزش دارد که این مساله در روند پیشبرد اهداف فدراسیون می‌تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

وی درپاسخ به این سوال که سرپرست در برنامه‌های پیش رو با کارشناسان مشورت می کند، اظهار داشت: در اتاق او همیشه باز است و با خوش رویی از مراجعان که عموما اهالی این رشته المپیکی هستند، استقبال می‌کند. بی شک او نظرات کارشناسان را دریافت و درصورت صدور دستور برای پی گیری یا انجام امور  مربوطه آن را مد نظر قرارداده و در صورت لزوم برای مشورت بیشتر با سایر کارشناسان گفت وگو می‌کند.

دبیر فدراسیون  دو و میدانی ادامه داد:‌ در همین ارتباط و استفاده از خرد جمعی برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی دوصحرانوردی را به استان ایلام سپرد همچنین رقابت‌های انتخابی این ماده در رده های سنی جوانان و نوجوانان پسر را به استان  قزوین و بخش دختران را به استان البرز واگذار کرد.
وی افزود: همچنین مقرر شد پس از برگزاری این مسابقات به منظورآماده سازی نفرات برترآنان را به اردوی تیم ملی دعوت و به صورت متمرکز اردوی تیم ملی را تا پیش از اعزام برگزار کنیم.

عرب معتقد  است فدارسیون دو و میدانی ورزشگاه‌های خوب و بزرگی در کشور دارد و تنها مشکل فعلی آنان به ضعف در حفظ و نگهداری از امکان ورزشی بازمی گردد.

صیامی گفت: عرب  این مطلب را در بازدید میدانی از ورزشگاه آفتاب انقلاب عنوان کرده است و به آن اعتقاد دارد.

بازدید ایرج  عرب از امکانات ورزشگاه آفتاب انقلاب

دبیر فدراسیون دو و میدانی ادامه داد: او پس از بازدید از این فضای ورزشی گزارش مبسوطی تهیه کرد. عرب  در نظر دارد با استناد به این گزارش برای کسب بودجه و ترمیم و اصلاح  نقاط آسیب دیده به سرعت اقدام کند.

«مجید کیهانی» خودرو فدراسیون را تحویل داد

کیهانی پس از مراسم تودیع خود خودرو فدراسیون را تحویل نداده و تا به امروز این وسیله را در اختیار خود داشت. دبیر فدارسیون دو و میدانی در این باره اعلام کرد: هنوز بسیاری از امور فدراسیون به سرپرست تحویل نشده است. از این رو به منظور رفت و آمد به فدراسیون خودرو را نزد خود نگاهداشت که البته  امروز آن را به فدراسیون تحویل داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha