صیامی: با تلاش نامزدهای انتخابات از دبیری فدراسیون دوومیدانی برکنار شدم

تهران- ایرنا- دبیر سابق فدراسیون دوومیدانی، گفت: از همان روزهای اول سرپرستی «ایرج عرب» تعدادی از نامزدهای پست ریاست فدراسیون با دبیری من مشکل داشتند و سرانجام هم تلاش‌های صورت گرفته نتیجه داد و با فشار آنان از کار برکنار شدم.

«هاشم صیامی» با گلایه از شیوه برکناری‌اش از دبیری فدراسیون دوومیدانی بحث پایان ماموریتش در فدراسیون را کذب خواند و به ایرنا، ‌افزود: ماموریتم از بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی به فدارسیون دوومیدانی نزدیک به یک‌سال دیگر اعتبار دارد و متاسفانه برخی با این شیوه اطلاع رسانی می خواهند بر اصل وقایع سرپوش گذاشته و خود را بی گناه نشان دهند.

وی در پاسخ به این سووال که آیا در مدت سرپرستی عرب در فدارسیون دوومیدانی از نامزد و یا نامزدهایی حمایت کرده‌اید؟ گفت: به هیچ وجه این اتفاق در دوران سرپرستی در فدراسیون و یا قبل از آن رخ نداد. گواه من تایید سرپرست است؛ ایرج عرب بارها از من به علت کار درست در فدراسیون تشکر کرده و از من در فدراسیون و وزارت ورزش حمایت کرد.

دبیر سابق فدراسیون دو و میدانی درپاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه عکس العمل سرپرست فدراسیون درخصوص برکناری از سمت دبیری و قطع همکاری‌تان با فدراسیون چگونه بود، تصریح کرد: عرب پس از استقرار در فدراسیون بررسی‌های لازم درخصوص همکارانش را آغاز کرد که من نیز از این قاعده مستثنی نبودم. او همانطور که عنوان کردم از من در مقابل هجمه‌های نادرست و بدون سند حمایت کرد اما اواخر هفته گذشته دیگر نتوانست در برابر هجمه‌های ایجاد شده صبر کند و به صراحت این موضوع را به من گفت و خواستار قطع همکاری‌ام شد.

صیامی ادامه داد:‌ او با ناراحتی از من خواست بروم تا از حرف و حدیث‌های احتمالی در آینده جلوگیری کند.

وی با طرح این سوال که چرا باید «پژمان معتمدی» را به عنوان دبیر فدراسیون اعلام کنند؟ اظهارداشت: معتمدی خودش یکی ازنامزدهای انتخابات در فدراسیون دو و میدانی بود و هنگامی که متوجه شد رای لازم برای احراز این پست را بدست نخواهد آورد، انصراف داد.

دبیر سابق فدراسیون دو و میدانی ادامه داد:‌ از دوستانی که مرا برکنار کردند؛ یک سوال دارم اگر من را به علت موافقت بر ریاست مجدد «مجید کیهانی» برکنار کردید تا عدالت برقرار شود، چرا یک منتقد او را به عنوان دبیر برگزیدید؟ آیا دوستان از انتصاب معتمدی نمی هراسند و از خود نمی پرسند با این شیوه خود آگاهانه بر مهندسی کردن انتخابات دوومیدانی دامن می زنند. امیدوارم قدری در این باره تامل و به وجدان خود رجوع کنند تا شاید به آرامش برسند.

«سیدمحمد شروین اسبقیان»، «محمدرضا آشتیانی»، «جعفر باباخانی»، «کامبیز بابایی»، «علی‌اکبر تیرانداز»، «سیدحسین جلالی»، «حامد جولایی»، «افشین داوری»، «مصطفی زرین افضل»، «روح‌الله عسگری»، «حمیدرضا فردین‌پور»، «سیدعلی فرشادسپهر»، «مجید کیهانی»، «مهدی مبینی»، «محمدرضا محققی»، «مهدی مستجاب الدعوه»، «پژمان معتمدی» و «احسان مهاجرشجاعی» برای قبول مسوولیت در فدراسیون دو و میدانی، ثبت نام کردند. در این بین، اسبقیان و معتمدی روز گذشته انصراف دادند و 6 نفر نیز هنوز تایید صلاحیت نشده اند.

روز گذشته معتمدی از سوی عرب به عنوان دبیر جدید فدراسیون دو و میدانی معرفی و با صیامی قطع همکاری شد.

تلاش‌های خبرنگار ایرنا برای گفت‌وگو با معتمدی درباره این جا به جایی تا لحظه مخابره این خبر، میسر نشده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha