۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۳۲
کد خبر: 83564578
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

آتش فتنه دشمنان با درایت مقام معظم رهبری خاموش شد

یزد - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه و امام چمعه یزد گفت: با درایت و بصیرت مقام معظم رهبری و اطاعت پذیری مردم انقلابی ایران از معظم له آتش فتنه عوامل استکبارجهانی در حوادث اخیر کشور خاموش و موجب رسوایی آمریکا و اذنابش شد.

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی امروز در خطبه های این هفته نمازجمعه شهر یزد با اشاره به حوادث اخیر کشور و توطئه فتنه‌گران علیه امنیت و اموال مردم افزود: مقام معظم رهبری با فداکاری و پیامی دقیق که بعد از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین بیان فرمودند، موجب شکست توطئه دشمنان علیه نظام و انقلاب شدند.

خطیب جمعه یزد ادامه داد: عوامل شرارت که تربیت شده استکبارجهانی هستند به خیال واهی خود می‌خواستند به بهانه افزایش قیمت بنزین در کشور هرج و مرج ایجاد کنند ولی با رهنمودهای رهبری و درایت و هوشیاری مردم و نیروهای امنیتی توطئه آنها به شکست انجامید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان یزد تاکید کرد: هدف آشوبگران وابسته به دشمنان فقط فساد و بندوباری و ضربه‌زدن به امنیت کشور مقتدر اسلامی ماست و به حول قوه الهی با رهنمودهای مقام معظم رهبری و بیداری ملت و مسئولان نمی توانند به اهداف پلید خود برسند.

ناصری یزدی تصریح کرد: باید مردم و مسئولان همواره توصیه های رهبری را نصب العین خود قرار دهند و با وحدت و بصیرت همچنان مواظب دسیسه های کفر جهانی و اذناب و عوامل نفوذی و خود فروخته آنها در کشور باشند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد در بخشی از خطبه ها به اهمیت مسائل فرهنگی اشاره کرد و از مسئولان مرتبط خواست برای ارتقای فرهنگ دینی مردم و جوانان همت کنند  و وظایف دینی، انقلابی و ملی خود را دقیق انجام دهند.

ناصری یزدی همچنین به هفته بسیج و نقش آنها در ۴۰ سال گذشته در عرصه های مختلف اشاره کرد و بر حضور فعال و مستمر در میدان مبارزه با تهدید نرم و جنگ روانی و اقتصادی آنها را خواستار شد.

وی گفت: آمریکا و عوامل آنها برای ضربه زدن به انقلاب از هیچ کوششی دریغ نمی کنند باید مردم و مسئولان با دشمن شناسی وظایف خود را انجام دهند.

همزمان با سراسر کشور امروز نمازعبادی سیاسی جمعه در ۲۸ شهر و روستای استان یزد برگزار شد.

به گفته علی ربیعی ‏دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری و سخنگوی دولت حدود ۶۰ درصد خانوارهای ایران خودرو شخصی ندارند و مصرف بخش بزرگی از خودروداران روستایی و شهرهای کوچک هم زیر ۶۰ لیتر در ماه است. طرح سهمیه بندی بنزین به نفع هر دو این ‌گروه‌ بزرگ است که اکثر شهروندان ایرانند، هموطنان‌مان به خصوص این دو گروه، به مرور زمان، آثار مثبت آن را خواهند دید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha