امام‌جمعه یزد: مسمومیت‌سازی ساختگی مدارس، جنگ ترکیبی دشمن است

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: طرح مسمومیت سازی ساختگی در مدارس جزو جنگ ترکیبی و در ادامه توطئه و آشوب و جنگ روانی علیه نظام و انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: دشمنان هر روز با هدف و یک بهانه‌ای به دنبال ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب اسلامی هستند؛توطئه اخیر مسمویت سازی مدارس که کاری ساختگی و روانی است در تداوم جنگ تمام عیار ترکیبی، روانی و تبلیغاتی است و باید مردم و مسئولان هوشیار باشند.

امام جمعه یزد بیان کرد: استکبار که چشم دیدن نظام و عزت و اقتدار انقلاب اسلامی را ندارد هر روز به یک بهانه به دنبال ایجاد ناامیدی و جنگ روانی است و باید همه بصیرت داشته باشند.

ناصری تاکید کرد: مردم و مسئولان باید همانند ۴۴ سال گذشته با بصیرت، توطئه و اهداف دشمنان را شناسایی و با حفظ وحدت برای شکست آنها تلاش کنند.

وی گفت: نباید مردم و مسئولان در دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی سست شوند بلکه باید هر روز قوی‌تر از گذشته در میدان عمل حضوری فعال داشته باشند.

امام‌جمعه یزد: مسمومیت‌سازی ساختگی مدارس، جنگ ترکیبی دشمن است

امام جمعه یزد یادآور شد: جهاد در راه خدا، مقاومت، بصیرت، دشمن شناسی و روحیه جهادی و انقلابی یک ضرورت است که باید روز به روز تقویت شود.

ناصری از مسئولان خواست برای حفظ وحدت تلاش کنند و با پرهیز از هرگونه دید جناحی و گروهی فقط مصالح کشور و منافع مردم و نظام را در نظر بگیرند.

وی در ادامه به اهمیت حفظ منابع طبیعی و درختکاری با همکاری تمامی بخش‌ها و آحاد مردم و مسئولان اشاره و پیگیری و تحقق آن را در استان خواستار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha