ستاره بسکتبال آمریکا به مصدومیت ساختگی متهم شد

تهران- ایرنا- برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که ستاره تیم بسکتبال بروکلین خود را به مصدومیت زده تا در چند بازی آینده تیمش به میدان نرود تا خود را برای رقابت با تیم سابقش آماده کند.

لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا (NBA) بامدار امروز با برگزاری ۹ مسابقه ادامه پیدا کرد اما همه این دیدارها تحت تاثیر خبری جالب توجه از باشگاه بروکلین بود. برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که «کایری ایروینگ» ستاره تازه وارد این تیم دست به یک مصدومیت ساختگی زده‌ است. پیش از این باشگاه اعلام کرده‌ بود که ایروینگ به دلیل مصدومیت چند مسابقه آینده را از دست می‌دهد که امروز رسانه‌ها اعلام کرده‌اند این بازیکن مصدوم نیست اما تصمیم گرفته در ۲ دیدار آینده تیمش به میدان نرود تا برای مسابقه با بوستون کاملا آماده شود. ایروینگ فصل گذشته برای بوستون بازی می‌کرد و عملکرد خوبی هم داشت و امسال راهی بروکلین شده و می‌خواهد با آمادگی کامل برابر تیم سابقش بازی کند.

در جریان دیدارهای امروز لس‌آنجلس لیکرز صدرنشین کنفرانس غرب بازهم حریفش را شکست داد. در این دیدار لیکرز با درخشش «لبرون جیمز» و «آنتونی دیویس» ۱۰۹ بر ۱۰۸ ممفیس را برد و به یک پیروزی میلیمتری دست پیدا کرد. دیویس بهترین بازیکن لیکرز شد و توانست ۲۲ امتیاز، ۴ ریباند، ۳ پاس منجربه گل، ۳ توپ‌ربایی و ۵ بلاک شات ثبت کند. «لبرون جیمز» نیز در کنار او درخشید و کارش را با ۳۰ امتیاز، ۶ ریباند و ۴ پاس منجربه گل تمام کرد.

در دیگر دیدارهای برگزار شده فینیکس سانز ۱۰۰ بر ۹۸ مینه‌سوتا را برد، ایندیانا ۱۱۱ بر ۱۰۶ برابر اورلاندو به برتری رسید، شیکاگوبولز با نتیجه نزدیک ۱۱۶ بر ۱۱۵ برابر شارلوت به برتری دست پیدا کرد، سن‌آنتونیو ۱۱۱ بر ۱۰۴ نیویورک را شکست داد و فیلادلفیا با نتیجه قاطع ۱۱۳ بر ۸۶ میامی را از پیش رو برداشت.

نتایج دیگر دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:

تورنتو ۱۱۹ – آتلانتا ۱۱۶

پورتلند ۱۰۴ – کلیولند ۱۱۰

دیتروید ۹۰ – میلواکی ۱۰۴

نیواورلان ۱۲۰ – یوتا جاز ۱۲۸

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha