لیگ برتر بسکتبال و قصه یکی بود، یکی نبود؛ از رفتار غیرحرفه‌ای تا سکوت عجیب مهرامی‌ها

تهران- ایرنا- در شرایطی که تیم‌های حاضر در لیگ برتر بسکتبال پس از یارگیری، تمرینات خود را آغاز کرده‌اند اما همچنان خبری از مهرام نیست و مسئولان این باشگاه روزه سکوت گرفته‌اند.

به گزارش ایرنا، سازمان لیگ بسکتبال زمان آغاز رقابت‌های این دوره از بازی‌های لیگ برتر را ۵ مهرماه اعلام کرده و مسئولان این سازمان در صدد هستند در زمان اعلام شده سوت آغاز این دوره از مسابقات را به صدا درآورند. این در شرایطی است که تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات یارگیری کرده و تمرینات خود را آغاز کرده‌اند اما نکته جالب به سکوت عجیب مسئولان مهرام باز می‌گردد که تا این لحظه هیچ واکنشی به حضور یا عدم حضور خود در لیگ برتر نداشته‌اند و تلاش‌های خبرنگار ایرنا نیز بی پاسخ مانده است.

پس از پایان تمرین تیم ملی بسکتبال ایران، بازیکنان حاضر در این اردو در اختیار تیم‌های خود قرار گرفتند تا آماده حضور در لیگ برتر شوند اما همچنان مهرامی‌ها سکوت پیشه‌کرده و نسبت به اعلام یا عدم حضور خود، واکنشی نشان نمی‌دهند. اینکه مهرام چرا چنین رویه‌ای را در پیش گرفته به مسئولان این باشگاه قدیمی و با سابقه مربوط است اما رفتار حرفه‌ای حکم می‌کند حداقل نسبت به حضور یا عدم حضور خود اطلاع‌رسانی کنند تا سایر تیم‌ها و فدراسیون تکلیف خود را بدانند.

مهرام روزی در بسکتبال ایران و آسیا آقایی می‌کرد و افتخارات بسیاری را در کارنامه ورزشی خود دارد اما باید پرسید چرا چرا آنها در فاصله کمتر از ۳۰ روز تا آغاز بازی‌های لیگ، همچنان سکوت کرده و چراغ‌خاموش حرکت می‌کنند؟

با توجه به اعلام قبلی فدراسیون و سازمان لیگ، زمان پایان نقل‌وانتقالات بسکتبال تا ۲۰ شهریور اعلام شده و تیم‌ها همچنان فرصت دارند تا آن زمان، نسبت به جذب بازیکنان و کادر فنی خود اقدام کنند اما با توجه به روندی که شاهد هستیم به نظر نمی‌رسد مهرام را در این دوره از مسابقات لیگ برتر داشته باشیم. البته آنها در این مسیر تنها نیستند و لیموندیس فارس هم در این دوره از بازی‌ها حضور ندارد.

لیگ برتر بسکتبال و قصه یکی بود، یکی نبود؛ از رفتار غیرحرفه‌ای تا سکوت عجیب مهرامی‌ها

نکته جالب دیگر این است که خود مهرامی‌ها هم هنوز نمی‌دانند در لیگ حضور خواهند داشت یا خیر چراکه این تصمیم باید از سوی هیات مدیره شرکت مهرام ابلاغ شود که تا این لحظه هم خبری در این خصوص به گوش نمی‌رسد.

اینکه با این شرایط تکلیف لیگ برتر چگونه خواهد شد و فدراسیون و سازمان لیگ چه تمهیداتی را در نظر می‌گیرد موضوعی است که باید برای رسیدن به جواب کمی صبر کرد اما طبق شنیده‌ها قرار است به زودی نشست هماهنگی لیگ برتر برگزار شود تا در این خصوص و سایر موارد به جمع‌بندی برسند، نشستی که هفته آتی باید منتظر آن بود.

با این شرایط به نظر می‌رسد ۲ مسیر پیش روی فدراسیون بسکتبال است؛ یا اینکه لیگ برتر را با همین ۱۰ تیم شروع کند و یا از تیم‌هایی که درخواست حضور در لیگ را داشته‌اند بر اساس ساز و کار خود، ۲ تیم را انتخاب کند تا سوت آغاز لیگ با ۱۲ تیم زده شود.

در این میان صحبت‌هایی مبنی بر تاخیر در آغاز مسابقات غرب آسیا هم به گوش می‌رسد، مسابقاتی که با تاخیری ۱۵ روزه آغاز خواهد شد که تاثیری مستقیم در برنامه‌ریزی لیگ برتر ایران هم دارد. با این شرایط به نظر می‌رسد بعد از نشست هماهنگی لیگ برتر می‌توان در خصوص تعداد تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات و سئوالات بی‌جواب، بیشتر و بهتر سخن گفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha