۱۲ آذر ۱۳۹۸، ۹:۰۲
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 83578407
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

۱۰ سانتی‌متر برف جدید در کوهرنگ بارید

۱۲ آذر ۱۳۹۸، ۹:۰۲
کد خبر: 83578407
۱۰ سانتی‌متر برف جدید در کوهرنگ بارید

شهرکرد- ایرنا- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بارشی فعال در این استان از ظهر روز سه‌شنبه خارج می‌شود، گفت: این سامانه ۱۰ سانتی‌متر برف در ایستگاه کوهرنگ برجای گذاشت.

مهرداد قطره سامانی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشترین حجم بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان کوهرنگ، لردگان و اردل گزارش شده و در سایر نقاط استان نیز فعالیت ضعیفی داشته است.

وی ادامه داد: این سامانه در کوهرنگ ۴۳ میلیمتر بارش به همراه داشت و با بارش ۱۰ سانتی‌متری برف، ارتفاع برف در این ایستگاه را به ۱۵ سانتی‌متر افزایش داد.

قطره سامانی تصریح کرد: همچنین بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته در شهرکرد ۳ میلیمتر، لردگان ۹ میلیمتر، سامان ۲ میلیمتر، فارسان ۷.۶ میلیمتر، اردل ۱۱ میلیمتر، بن ۲.۷ میلیمتر و شلمزار ۲.۷ میلیمتر باران گزارش شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری از ورود یک سامانه بارشی سرد به این استان در روزهای پایانی هفته خبر داد و گفت: این سامانه منجر به بارش فراگیر برف در سراسر استان می شود.

چهارمحال و بختیاری سرچشمه دو رودخانه زاینده‌رود و کارون و بخشی از رودخانه دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری است و یکی از مناطق برفگیر استان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha