برخورد جدی با خانه‌های مسافر فاقد مجوز در مشهد

مشهد- ایرنا- معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: با خانه‌های مسافر فاقد مجوز که تاکنون نسبت به اخذ مجوز اقدام نکرده‌اند برخورد جدی خواهد شد.

محمد صادق براتی روز چهارشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر این استان افزود: سال گذشته تعداد بسیاری از خانه‌های مسافر با رعایت استانداردهای لازم، اقدام به اخذ مجوز کردند اما هنوز تعداد محدودی فاقد مجوز هستند.

وی ادامه داد: با توجه به حضور گسترده زائران بارگاه منور حضرت امام رضا (ع) در مشهد طی ایام نوروز، ستاد اجرایی خدمات سفر استان از تمام ظرفیت‌ها برای تسهیل سفر مسافران و زائران استفاده خواهد کرد.
براتی گفت: برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به زائران و مسافران در سال آینده از هم اکنون ستاد اجرایی خدمات سفر استان فعالیت خود را آغاز کرده و با آسیب شناسی مشکلات سال گذشته در جهت رفع آنان اقدام کرده است.
وی افزود: از آنجا که سالانه شاهد افزایش حضور زائران غیر ایرانی به خصوص شیعیان کشور پاکستان در مشهد مقدس هستیم، ضرورت دارد کمیته‌ای برای پشتیبانی و پیگیری مشکلات این دسته از زائران ایجاد شود.
وی ادامه داد: کمیته تنظیم بازار استان با برنامه‌ریزی مناسب نسبت به کنترل قیمت‌ها و تامین اقلام مورد نیاز و اساسی اقدام و گزارشات منظم خود را به دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر ارسال کند.
براتی گفت: کمیته حمل و نقل با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی گره‌های ترافیکی اطراف حرم مطهر رضوی را بررسی و نسبت به رفع مشکلات تردد زائران اقدام خواهد کرد.
وی با اشاره به لزوم کنترل بلیت‌های ناوگان اتوبوسرانی در ایام نوروز افزود: در گذشته بلیت فروشی‌های غیرقانونی، نارضایتی‌هایی ایجاد کرده بودند که با عملیاتی شدن طرح فروش اینترنتی بلیت‌های اتوبوس در نوروز امسال، بخش عمده‌ای از این گلایه‌مندی‌ها رفع خواهد شد.
وی ادامه داد: ارائه هرگونه آمار در زمینه مسافران و زائران ورودی به استان خراسان رضوی از طریق سخنگوی ستاد خدمات سفر استان اطلاع رسانی خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha