۳۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۷
کد خبر: 83602401
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸ مدال مسابقات بین المللی اسکی ترکیه، سهم اسکی بازان تهران شد

تهران- ایرنا- رییس هیات اسکی استان تهران گفت: ورزشکاران استان تهران توانستند ۸ مدال ارزشمند از مسابقات بین المللی ترکیه در رشته آلپاین مردان و زنان بدست آورند.

مرتضی ساوه شمشکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات اسکی از ۲۳ تا ۲۹ آذر ماه در پیست اسکی ارزوم ترکیه برگزار که در نهایت ۲۴ مدال طلا، نقره و برنز توزیع شد.

وی اضافه کرد: در این رویداد ورزشی اسکی بازان زن و مرد از کشورهای ترکیه، ایران، یونان، لبنان، مراکش، گرجستان و ارمنستان شرکت کردند که ورزشکاران کشورمان توانستند ۱۱ مدال ارزشمند را کسب کنند.

رییس هیات اسکی استان تهران تصریح کرد: هشت مدال آور تهرانی در این رویداد بین المللی اسکی را عاطفه احمدی(یک طلا و ۲نقره)، پوریا ساوه شمشکی(۲نقره و یک برنز)، بهنام کیا شمشکی(یک نقره) و صدف ساوه شمشکی(یک برنز) را کسب کردند.

به گفته وی سه مدال دیگر کشورمان را سید مرتضی جعفری(یک نقره و یک برنز) از البرز  و فروغ عباسی(یک برنز) از استان فارس کسب کردند.

ساوه شمشکی خاطر نشان کرد: در این مسابقات به نفر اول تا سوم به ترتیب ۳۰۰، ۲۰۰ و ۱۰۰ یورو اهدا شد.

رییس هیات اسکی استان تهران همچنین در خصوص بازگشایی پیست دیزین از فردا (یکم دی ماه) خبرداد و گفت: بازگشایی این پیست توسط فدراسیون اسکی در استان البرز انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هم اینک استان تهران دارای چهار پیست از جمله توچال، آبعلی، شمشک و دربندسر است خاطر نشان کرد: تا کنون با شروع فعالیت اسکی ازاول آبان ماه تنها پیست توچال و دربندسر(۲۰ آذر) فعالیت ورزشی خود را آغاز کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha