۷ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۵۳
کد خبر: 83610458
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دمای هوا در خراسان رضوی رو به کاهش می‌رود

۷ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۵۳
کد خبر: 83610458
دمای هوا در خراسان رضوی رو به کاهش می‌رود

مشهد- ایرنا- میانگین دمای هوا در مناطق مختلف خراسان رضوی از فردا هشتم دی ماه رو به کاهش رفته و این روند تا اواسط هفته جاری ادامه می‌یابد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: امروز موج ناپایدار جوی از  آسمان خراسان رضوی عبور می‌کند که همراه با افزایش ابر و احتمال بارش‌ خفیف پراکنده در نواحی شمال و غرب استان است.

زهرا آهنگرزاده افزود: همچنین امروز احتمال وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در مناطق جنوبی و شرقی خراسان رضوی وجود دارد. 

وی ادامه داد: در قالب روند کاهش دمای هوا در سطح خراسان رضوی دمای روزانه هوا در کلانشهر مشهد به میزان شش درجه افت خواهد کرد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای هوا که امروز در مشهد ۱۷ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده فردا یکشنبه با سه درجه کاهش به ۱۳ درجه می‌رسد.

وی افزود: بیشینه دمای هوای مشهد برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری نیز به ترتیب ۱۲ و ۱۱ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است.

آهنگرزاده به وضعیت آلودگی هوا نیز اشاره و بیان کرد: بر اساس پیش‌بینی صورت گرفته غلظت آلاینده‌های جوی در مشهد و شهرهای بزرگ و صنعتی این استان تا روز دوشنبه هفته جاری تداوم دارد.

تربت‌جام با کمینه دمای دو درجه زیر صفر و سرخس با بیشینه دمای ۲۵ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی ظرف ۲۴ ساعت گذشته بودند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha