۱۰ دی ۱۳۹۸، ۱۶:۴۰
کد خبرنگار: 1271
کد خبر: 83615142
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف مواد مخدر در اشنویه امسال ۶ برابر شده‌است

مهاباد- ایرنا - فرمانده انتظامی اشنویه گفت: امسال ۲۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شده که این میزان حدود ۶ برابر مدت مشابه پارسال است.

سرهنگ محمد توحیدی روز سه‌شنبه در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اظهار داشت: سال گذشته بیش از چهار کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شده بود که امسال میزان این کشفیات با افزایش قابل توجهی روبرو شده است.

وی با بیان اینکه این میزان مواد مخدر در قالب طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با پدیده اعتیاد در این شهرستان کشف و ضبط شده است افزود: همچنین امسال دستگیری قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر نیز در این شهرستان در مقایسه با پارسال ۱۵ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: معتاد متهاجر در اشنویه آمار بسیار کمی دارد ولی با توجه به افزایش کشفیات و روی آوردن جوانان به ماده مخدر «گل» برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌ها جهت پیشگیری از مصرف مواد مخدر باید افزایش یافته و اقدامات پیشگیرانه و آگاهی‌سازانه از سوی ادارات و انجمنها در این زمینه بسیار ضروری است.

فرمانده انتظامی اشنویه از همکاری و همراهی شهروندان در مشارکت با پلیس قدردانی کرد و افزود: همراهی شهروندان با عوامل انتظامی در زمینه مبارزه با گسترش پدیده شوم اعتیاد می‌تواند نقش مهمی در کاهش این معضل اجتماعی داشته باشد.

وی اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک و توزیع‌کنندگان مواد مخدر با تماس با تلفن ۱۱۰، عوامل انتظامی را مطلع سازند تا نیروهای انتظامی بتوانند با ورود به موقع خود با سوداگران مرگ مقابله کنند.

در این جلسه مسوولان برخی ادارات در خصوص ایجاد کارگاه‌های خودتوانمندی اجرای طرح‌ها و کلاس‌های آموزشی و  نبود کمپ ترک اعتیاد در این شهرستان به تبادل نظر پرداختند.

اشنویه در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha