مشارکت مردم در انتخابات اقتدار بین‌المللی کشورمان را زیاد می‌کند

سنندج - ایرنا - فرماندار سنندج مردم را به حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کرد و گفت: مشارکت گسترده در این رویداد ملی، موجب افزایش اقتدار نظام اسلامی در عرصه بین‌المللی و ناامیدی و هراس دشمنان می‌شود.

محمدابراهیم زارعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هر چقدر حضور و مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد قدرت چانه زنی مسوولان ما در مقابل دیگر کشورها بیشتر خواهد بود.

وی افزود: مردم کردستان در انتخابات آتی نیز همانند گذشته با مشارکت پرشور و حداکثری خود توطئه‌های دشمن را نقش بر آب خواهند کرد.

زارعی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در جامعه و ممانعت از حضور پرشور مردم در انتخابات است، اضافه کرد: با مشارکت باشکوه می‌توان قدرت چانه‌زنی کشور را در مجامع بین‌المللی بالا برد و توان سیاسی و تاثیرگذاری ایران را در منطقه ارتقا داد.

فرماندار سنندج در خصوص اقدامات انجام شده برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سنندج یادآور شد: ۴۲۹ شعبه اخذ رای برای این دوره از انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیش‌بینی شده در حالیکه این تعداد در انتخابات دوره گذشته ۴۱۴ شعبه بود.

زارعی با بیان اینکه تعداد شعب اخذ رای در نظر گرفته شده انتخابات اسفند ماه شهرستان سنندج نیز ۲۵۳ شعبه است، تاکید کرد: این تعداد شعب در دوره قبل ۲۴۴ مورد بود که ۹ شعبه به آن اضافه شد.

وی به ثبت‌نام ۹۵ داوطلب در حوزه انتخابیه سنندج، کامیاران و دیواندره اشاره کرد و گفت: صلاحیت پنج نفر از این تعداد در هیات‌های اجرایی احراز نشد و ۶ نفر نیز انصراف دادند.

فرماندار سنندج با بیان اینکه داوطلبان اغلب سلایق در انتخابات پیش رو مورد تایید هیات اجرایی انتخابات قرار گرفتند، افزود: اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده در هیات نظارت ۲۱ دی ماه اعلام خواهد شد.

زارعی کار هیات اجرایی را در بحث بررسی صلاحیت نامزدها قانونمند و قابل قبول اعلام کرد و یادآور شد: تمام زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت‌افزاری برای برگزاری انتخاباتی باشکوه آماده است.

حوزه انتخابیه شهرستان سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی ۲ کرسی نمایندگی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha