عاملان شهادت سردار سلیمانی به بدترین شکل مجازات می‌شوند

ارومیه- ایرنا- فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با اشاره به اینکه پاسخ ترور سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی به طور قطع داده خواهد شد، گفت: عاملان شهادت این سردار رشید سپاه اسلام به بدترین شکل مجازات می‌شوند.

سردار سرتیپ پاسدار محمدتقی اوصانلو روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی افزود: ما این کینه را در دل‌های خود زنده نگه می‌داریم تا در زمان و مکان مناسب، جواب این جنایت را بدهیم.

وی اضافه کرد: امروز عاملان این جنایت در همه جای دنیا از ترس به خود می‌لرزند و شب و روز ندارند.

وی با اشاره به اثرگذاری شهادت شهید سلیمانی در راستای اتحاد در مقابل ظلم آمریکایی‌ها و نظام سلطه بیان کرد: اگر ترامپ می‌دانست که شهادت سردار سلیمانی به این میزان در مجامع داخلی و جهانی تاثیرگذار خواهد بود، به کسی اجازه نمی‌داد دست به این کار بزند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) اظهار داشت: بزرگترین عاقبت بخیری برای ما همراهی با ولایت تا وقت شهادت است و شهید سلیمانی به خواسته خود رسید و عاقبت بخیر شد.

سردار اوصانلو با اشاره به اینکه بعد از شهادت سردار سلیمانی جایگاه این شخصیت بزرگوار به نحو مطلوبی پر شد، اظهار داشت: سردار قاآنی، همرزم شهید سلیمانی بود و این سردار دلاور از نظر نظامی نیز جانشین بسیار خوبی برای سردار سلیمانی به شمار می‌رود.

استاد حوزه و دانشگاه نیز در این مراسم با اشاره به اینکه رسیدن به فیض شهادت اتفاقی نیست، گفت: شهید در قیامت به طور مستقیم با خداوند متعال سخن می‌گوید و این امر نشان از جایگاه و اهمیت شهادت دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی افزود: شهادت سردار سلیمانی وجدان جهانیان را بیدار کرده و همه از این امر ناراحت هستند و علیه این اقدام تروریستی راهپیمایی‌های اعتراضی برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی محبوب همه دنیا بود، بیان کرد: دشمنان توانایی و جرات مقابله با سردار سلیمانی را نداشتند و از دست اقتدار آن شهید عصبانی بودند.

وی تاکید کرد: شادی امروز آمریکایی‌ها برای شهادت سردار قاسم سلیمانی نشان از ترس آنهاست.

به گزارش ایرنا، در این آیین که با حضور صدها نفر از مردم ارومیه برگزار شد، مداحان به مدیحه‌سرایی در وصف شخصیت والای شهید سپهبد قاسم سلیمانی پرداختند.

حاضران در این مراسم شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا، الله اکبر خامنه‌ای رهبر، مرگ بر ضد ولایت فقیه سر می‌دادند.

سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی بامداد جمعه گذشته، ۱۳ دی‌ماه جاری بر اثر شلیک پهپادهای آمریکایی در نزدیک فرودگاه بغداد به شهادت رسید؛ قرار است پیکر این شهید بزرگوار پس از تشییع در عراق، مشهد، قم، تهران و کرمان در گلزار شهدای کرمان به خاک سپرده شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha