۱۵ دی ۱۳۹۸، ۱۳:۵۴
کد خبر: 83621733
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سردار سلیمانی توطئه آمریکا برای ایجاد خاورمیانه جدید را نقش برآب کرد

خرم‌آباد - ایرنا - یکی از فضلای حوزه علمیه قم گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی مراحل اجرای طرح خاورمیانه جدید توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی را ناکام گذاشت.

حجت الاسلام موسوی روز یکشنبه در آیین بزرگداشت شهید سردار قاسم سلیمانی در مصلی الغدیر خرم آباد اظهار داشت: سردار رشید اسلام شهید راه مقاومت و ایستادگی بود و همواره نقشه های آمریکا برای ایجاد خاورمیانه جدید را نقش برآب کرد.

وی تصریح کرد:اخلاص از ویژگی های بارز شهید سیلمانی بود و جامعه به این نوع اخلاص نیاز دارد، این دلاورمرد به دنبال شهادت بود تا با خون خود وحدت و بیداری را در جهان اسلام ایجاد کند و باید از افکار، عقاید این شهید والامقام دفاع کرد.

وی بابیان اینکه شهادت سردار سلیمانی جبهه مقاومت را بیمه خواهد کرد و جریان سازی می کند افزود: دنیا می داند که رهبری بیهوده سخن نمی گوید و ما به حرف و بیانات ایشان و نیروهای نظامی کشور اعتماد داریم و به طور حتم انتقام خود شهید حاج قاسم سلیمانی گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: با شهادت سردار سلیمانی نقشه های دشمنان برملا شد و از این پس هر فردی که دم از مذاکره با آمریکا بزند، خاک بر دهانش باد.

وی اظهار کرد: مردم ایران به کوری چشم دشمنان در انتخابات شرکت می کنند و بار دیگر با حضور خود نقشه های دشمنان را خنثی می کنند.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha