شهید سلیمانی سمبل عینی اخلاص ، ایمان و ولایتمداری بود

یزد - ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: سردار رشید اسلام شهید قاسم سلیمانی سمبل عینی اخلاص، ایمان و ولایتمداری بود و با تکیه بر ارزش‌های دینی و انقلابی بر دشمنان پیروز شد.

حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی روز یکشنبه در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری مراسم‌های بزرگداشت شهید سلیمانی در یزد افزود: قدرت ایمان و اخلاص این شهید موجب عزت، موفقیت و غلبه بر داعش و آمریکا شده است.

وی ادامه داد: باید همواره یاد و خاطره شهیدان والامقام به نحو مناسب با فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در بین مردم و نسل جوان آینده‌ساز کشور ترویج و تبلیغ شود.

این مسوول فرهنگی اظهارداشت: خون شهید سلیمانی و همرزمانش ضامن شکست تمام توطئه‌های استکبارجهانی در منطقه به خصوص علیه امت اسلام و جبهه مقاومت است .

فخرالدینی به اهمیت برگزاری مراسم این شهید در استان اشاره کرد و بیان داشت: در این مورد به همکاری و هماهنگی بین تمام دستگاه‌های اجرایی و همراهی مردم و تشکل‌ها نیاز است.

همچنین جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: باید اهداف و مرام این شهید سربلند اسلام و قرآن به نحو مناسبی و درست به مردم و جوانان منتقل شود.

سعید زارع افزود: بزرگداشت این شهید عزیز وظیفه دینی و انقلابی است و مربوط به یک نهاد و تشکل خاص نیست و همه با احساس وظیفه اقدام کنند.

وی اظهار داشت: همکاری بین‌بخشی و واگذاری امور به مردم موجب برگزاری برنامه‌های بزرگداشت این شهید سعید است و مردم  به صورت خودجوش کارها را انجام می‌دهند.

همچنین فرمانده انتظامی استان یزد گفت: شهید سلیمانی نمونه بارز ایمان، اخلاص و فداکاری در راه دین و ولایت فقیه بود و باید برنامه‌های بزرگداشت نیز به نحو مناسب برگزار شود.

سرتیپ محمدرضا میرحیدری افزود: خون این شهید و مقاومت رزمندگان جبهه مقاومت ضامن عزت ، عظمت، اقتدار و نابودی دشمنان اسلام است .

در ادامه مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد هم گفت: مردم این استان همواره در برنامه‌های مناسب نمونه و پیشگام هستند و باید مراسم‌ه بزرگداشت شهید سلیمانی باشکوه برگزار شود.

حجت الاسلام علیرضا نجیمی افزود:باید اهداف و مرام این شهید باید با فعالیت‌های فرهنگی به نحو مناسب به مردم به خصوص نسل جوان انقلابی منعکس و منتقل شود.

وی تاکید کرد: همکاری در انجام فعالیت‌هایلازم در خصوص بزرگداشت شهید سلیمانی یک ضرورت است باید زمینه آن در استان فراهم شود.

همچنین فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: پیروزی جبهه مقاومت در برابر داعش و سایر دشمنان مدیون و مرهون فداکاری و ایثار شهید سلیمانی است .

سرهنگ رضا پورشمسی افزود: باید روحیه ایثار و اخلاص این شهید با انجام برنامه‌های مناسب و هماهنگی همگان به نسل جوان منتقل شود.

در این جلسه مقرر شد تا عصر دوشنبه ( فردا ) از ساعت ۱۵ در حسینیه امیرچقماق همایش بزرگ هیات‌های عزاداری برگزار شود.

همچنین روز پنجشنبه، ۱۹ دی‌ماه جاری از ساعت هشت صبح مراسمی در مسجد روضه محمدیه ( حظیره ) یزد برگزار شود.

 بامداد جمعه هفته گذشته سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس به همراه  ابومهدی مهندس جانشین فرمانده الحشد الشعبی عراق و جمعی از همراهانشان، در عملیات تروریستی از سوی نیروهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha