۱۸ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۴۰
کد خبرنگار: 1368
کد خبر: 83625881
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سردار سلیمانی همواره محور وحدت است

اصفهان- ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سردار سلیمانی در زمان حیات همواره محور وحدت میان همه گروه‌های سیاسی و کشورهای اسلامی بود و شهادت او باز هم موجب وحدت ملت ایران شد.

علیرضا نصراصفهانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امیدوارم مدیران و مسوولان کشور نیز با تاسی و پیروی از رفتار این شهید در مسائل مختلف گام بردارند و الگویی برای همه ما باشد.

وی با اشاره به اینکه شهید قاسم سلیمانی فراتر از مسائل موجود در جامعه و سیاست حرکت کرد ادامه داد: سردار سلیمانی به عنوان یک چهره نظامی در کشور مطرح بود اما نقش دیپلماسی موثری نیز برای نظام جمهوری اسلامی داشت.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه سردار سپهبد سلیمانی فهم و درک درستی از مسائل دنیای امروز داشت بیان کرد: به وحدت رساندن  مقاومت و دیپلماسی از شاهکارهای سردار قاسم سلیمانی بود.

وی تصریح کرد: سردار شهید سلیمانی به عنوان یک چهره نظامی پیش از تسخیر هر منطقه و موضعی به منظور شکست داعش و دشمنان، قلب‌های مردم را تسخیر کرده‌بود.

نصراصفهانی اضافه کرد: حضور گسترده مردم شهرهای مختلف از جمله اصفهان در مراسم‌ بزرگداشت و تشییع سردار شهید سلیمانی از محبوبیت این شهید حکایت دارد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان بر ضرورت زنده نگه‌داشتن نام شهدا تاکیدکرد و اظهار داشت: با رای همه اعضای شورای اسلامی شهر، از طریق شورای نامگذاری شهرداری اصفهان و با فوریت موضوع نامگذاری مکان قابل توجهی با نام سردار شهید سلیمانی حداکثر تا ۲ هفته آینده دنبال می‌شود.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه، سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله هوایی نیروهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه ۱۸ دی ، از شلیک ده‌ها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق به نشانه انتقام از ترور شهید سلیمانی خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha